رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شرایط اردوی جوانان و بزرگسالان یکی است/ می‌خواهم مدال سنگین‌وزن جوانان جهان را پس بگیرم

5:20 - 10 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۱۸۸
ملی‌پوش دسته فوق سنگین تیم ملی وزنه‌برداری جوانان گفت: شرایط اردوی ما با بزرگسالان یکی است اما توجهی به این مسائل ندارم.
علی داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آخرین شرایط اردوی تیم وزنه‌برداری جوانان اظهار داشت: حدود 4 ماه است که در اردو هستیم و تمرینات خوبی انجام داده‌ایم. 2 ماه دیگر هم باید در مسابقات جهانی شرکت کنیم.

وی با اشاره به رکوردهای خود تصریح کرد: قبل از اینکه به اردوی جوانان بیایم، رکوردهایم در حد نوجوانان بود اما از وقتی به رده جوانان آمده‌ام، تلاش کرده‌ام به رکوردهای این رده سنی برسم که تقریباً این اتفاق افتاده است. در رده نوجوانان راحت تر بودم و همیشه طلا می‌گرفتم اما در جوانان این خبرها نیست. من نیاز داشتم که تمرین کنم و هدفم این است که مدال سنگین‌وزن جوانان جهان را بعد از 5 سال پس بگیرم.

ملی‌پوش دسته فوق سنگین تیم ملی وزنه‌برداری جوانان در مورد شرایط و مشکلات اردو خاطرنشان کرد: شرایط اردوی ما با بزرگسالان یکی است اما همه ما سرباز کشوریم و باید برای ایران بنجگیم. مطمئن باشید این پشتوانه‌سازی‌ها در آینده جواب می‌دهد. تیم نوجوانان نایب قهرمان جهان شد که باعث خوشحالی است.
 
داوودی در پایان گفت: از نظر مکمل و تغذیه هم مانند بزرگسالان هستیم اما هدفم بالاتر از این مسائل است و تلاش می‌کنم تمرکزم روی تمرین باشد. سرمربی تیم هم هر روز در تمرینات ماست و نظارت خوبی روی وزنه‌برداران دارد.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *