سايه سنگين انتخابات بر اقتصاد ايران/ صنعت كشور در انتظار تحول

0:15 - 08 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۰۵۸
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانى تهران با انتقاد از روند سياسى كشور و نيمه تعطيل شدن فعاليت‌هاى اقتصادى گفت: انتخابات و تعيين رئيس‌جمهور سايه سنگينى بر بخش‌هاى مختلف اقتصادى انداخته و با توجه به وضعيت حساس اقتصاد كشور انتخابات نبايد تا اين حد تاثيرات منفى بر بخش‌هاى اقتصادى داشته باشد.
مهدى پورقاضى در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزارى ميزان، در ارتباط با پيش‌بينى رشد صنعت در ماه‌هاى آينده با توجه به انتخابات پيش رو و تعيين كابينه تا مرداد ماه، اظهار كرد: به نظر نمى‌رسد تحول خاصى در ماه‌هاى آينده شاهد باشيم و از سوى ديگر تا پايان ارديبهشت ماه فعاليت‌هاى اقتصادى تحت‌شعاع انتخابات هستند و كارها به كندى پيش مى‌رود.

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانى تهران با انتقاد از روند سياسى كشور و سايه سنگين انتخابات بر بخش‌هاى مختلف اقتصادى كشور، گفت: انتخابات و تعيين رئيس‌جمهور سايه سنگينى بر بخش‌هاى مختلف اقتصادى انداخته و با توجه به وضعيت حساس اقتصاد كشور انتخابات نبايد تا اين حد تاثيرات منفى بر بخش‌هاى اقتصادى داشته باشد.

وى افزود: در ماه‌هاى آينده تحولات اقتصادى به شكل نيمه تعطيل در خواهد آمد و انتظار نمى‌رود رخداد قابل توجهى را در ماه‌هاى آينده شاهد باشيم.

پور قاضى گفت: صنعت كشور در دولت جديد نياز به تحول داشته و با آسيب شناسى درست و همچنين تغيير قوانين دست و پا گير مى‌تواند به شرايط آرمانى برسد.

وى تصريح كرد: با توجه به رشد اقتصادى در سال گذشته به نظر مى‌رسد در ماه‌هاى آينده با توجه به سياسى بودن جو كشور اين رشد با كاهش روبه رو شود.

انتهاى پيام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *