معرفی لیست خدمت تا هفته آینده/ انتخاب 21 نام از میان 80 فرد منتخب

6:11 - 09 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۷۰۴
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: لیست خدمت اصولگرایان طی هفته آینده اعلام خواهد شد.

شورای شهر ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: در حال حاضر حدود 80 نفر از افراد متخصص، کارآمد و آگاه به مسائل شهری برای حضور در لیست خدمت اصولگرایان تعیین شده اند.

وی افزود: تا هفته آینده از تعداد 80 نفر، 21 نفر به عنوان اعضای نهایی انتخاب شده و لیست خدمت اصولگرایان اعلام خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رایزنی های صورت گرفته با رئیس و هیئت رئیسه مجلس به منظور تعیین و تکلیف برخی از اعضای رد صلاحیت شده فعال در شورای چهارم شهر تهران تصریح کرد: پس از رد صلاحیت برخی از اعضای فعال در شورای چهارم شهر تهران، رئیس شورا رایزنی هایی را با رئیس و اعضای هیئت رئیسه مجلس داشته است.

قناعتی ادامه داد: مشکل رد صلاحیت برخی از اعضای با تجربه شواری شهر با تعامل شورا و مجلس برطرف خواهد شد.

وی در خصوص وقفه ایجاد شده در ارائه لیست اعضای اصولگرای شورای شهر تهران اظهارکرد: متاسفانه هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران با رد صلاحیت برخی از اعضای اصولگرا قصد داشت وقفه ای در تعیین لیست اصولگرایان ایجاد کند اما این اتفاق اکنون محقق نشده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه "شورای شهر محلی برای پیگیری اهداف سیاسی نیست" اذعان کرد: حضور افراد با نگاه های سیاسی به شهر و شهروندان آسیب جدی وارد کرده و باید توجه شود که شورای شهر محلی برای پیگیری اهداف احزاب و گروه های سیاسی نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *