هیچ مشورتی در خصوص بحث تبلیغات به رئیس جمهور نداده‌ام/معلوم نیست در مناظرات از چه می خواهند بپرسند

10:56 - 06 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۶۵۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
حجت الاسلام اکرمی گفت: من در ستاد حجت الاسلام والمسلمین روحانی هستم ولی تا کنون هیچ مشورتی در خصوص بحث تبلیغات به او نداده ام و هیچ دیداری در این زمینه نداشته ایم.
حجت الاسلام اکرمی
حجت الاسلام سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به برگزاری نخستین مناظره انتخاباتی میان 6 داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: سوالات را از قبل به داوطلبان نمی دهند که او بداند اصلا سوال درباره چه موضوعی است؛ سوالات را یک مجری دارد و خود او کارشناسی انجام می دهد و بنابراین معلوم نیست در مناظرات از چه می خواهند بپرسند.

وی افزود: در اختیار گوینده نیست که آنچه او تشخیص می دهد و صلاح می داند را مطرح کند؛ روال دوره گذشته این بود؛ حالا باید ببینیم که دوره فعلی به کجا خواهد رسید.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری همچنین گفت:"اقتصاد مقاومتی"، "تولید"، "اشتغال"، "گرانی"، "نقدینگی سرگردان" و "فساد"، مسائل موجود و اولیت دار کشور هستند.

حجت الاسلام اکرمی در پایان گفت: من در ستاد حجت الاسلام والمسلمین روحانی هستم ولی تا کنون هیچ مشورتی در خصوص بحث تبلیغات به او نداده ام و هیچ دیداری در این زمینه نداشته ایم؛ آنچه که به ذهنمان می آید را به مسئول ستاد ایشان می گوییم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *