می‌خواهیم هر 2 جام را کسب کنیم/ در 27 سالگی سختی‌های زیادی کشیدم

7:00 - 08 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۶۵۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
لژیونر ملی‌پوش تیم هندبال دیناموبخارست رومانی گفت: در 27 سالگی سختی‌های زیادی کشیدم اما کسب عنوان بهترین بازیکن اروپا، شیرینی زیادی داشت.
سجاد استکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط خود و تیمش در تیم هندبال دینامو بخارست رومانی، اظهار داشت: در حال حاضر من به همراه دینامو بخارست در مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ قرار دارم.

وی ادامه داد: خدا را شکر که توانستیم در دیدار اول به پیروزی برسیم، در مرحله دوم پلی‌آف هم بازی سختی داشتیم که تمام تلاش‌مان را برای پیروزی انجام دادیم چون در صورت کسب پیروزی می‌توانستم به فینال مسابقات راه پیدا کنیم.

هندبالیست ملی‌پوش تیم دینامو بخارست که 27 ساله است، تصریح کرد: سختی‌های زیادی در هندبال کشیدم. در چند سال گذشته، در کشورهای قطر و آلمان متحمل سختی‌های زیادی شدم.

استکی افزود: همیشه خدا را شاکر هستم که توانستم در لیگ اروپا عملکرد قابل قبولی داشته باشم. کسب عنوان بهترین بازیکن ناسیونال لیگ اروپا برای من بسیار شیرین بود و تمام سختی‌های چند سال قبل را فراموش کردم. ان‌شاءالله بهترین عنوان‌های لیگ‌های متفاوت همیشه به بازیکنان ایرانی تعلق بگیرد.

وی در رابطه با وضعیت تیم ملی هندبال گفت: مسابقات آسیایی و تورنمنت‌های مناسبی در سال 96 داریم، امیدوارم با همت مسئولان فدارسیون و بقیه بازیکنان ملی‌پوش بتوانیم نتایج خوبی را بعد از مدت‌ها حسرت به دست آوردن مقام مناسب و در خور شأن تیم ملی ایران، کسب کنیم.

بازیکن تیم دینامو بخارست در پایان تأکید کرد: در حال حاضر علاوه بر رقابت‌های لیگ برتر، در مسابقات جام حذفی هم در مرحله نهایی حضور داریم که در پی این هستیم هر 2 جام را کسب کنیم. البته ما در مسابقات اروپایی نتوانستیم از مرحله گروهی صعود کنیم اما در اولین حضورمان نتایج خوبی را گرفتیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *