برنامه‌های کمیسیون امنیت ملی در سفر به استان سیستان و بلوچستان

10:05 - 06 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۶۱۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تشریح برنامه‌های این کمیسیون در سفر به استان سیستان و بلوچستان پرداخت.
بروجردی
به گزارش گروه سیاسی ،علاءالدین بروجردی در خصوص سفر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در چهارچوب وظایف نظارتی خود به صورت متناوب مناطق مختلف، به ویژه مرزها را برای رفع مشکلات احتمالی مورد بازدید قرار می‌دهد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر کمیسیون به استان سیستان و بلوچستان ، بیان کرد: از فردا چهارشنبه (۶اردیبهشت ماه) کمیسیون امنیت به همراه مسئولان استانی و کشوری به بازدید از سواحل مکران تا مرز پاکستان می‌پردازد.

بروجردی با بیان اینکه برنامه ریزی‌های مناسبی توسط نیروی دریایی، نیروی انتظامی و پروژه‌های اقتصادی در در منطقه آزاد ایجاد شده که نتایج مثبتی را به دنبال خواهد داشت ، ادامه داد: احداث خط آهن نیز توسط قرارگاه خاتم الانبیاء( ص) در حال اجرا است که می‌تواند منشاء تغییرات مهمی در استان و کشور شود.

وی با بیان اینکه از مسئولان اطلاعاتی و امنیتی استان، اطلاعات به روز را دریافت می‌کنیم، افزود : در طول سفر ۳ روزه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، از گمرکات به خصوص میرجاوه ، مرز مشترک و تسهیلاتی که برای مسافرین قرار داده شده، همچنین احتمالا از زندان زاهدان بازدید به عمل می‌آید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه در طول ۲ سال اخیر، برخلاف سال‌های قبل که شاهد ترورهای متعددی بودیم، منطقه از آرامش خوبی برخوردار است، گفت: از جمله سیاست‌های منطقی شهید شوشتری استفاده از نیروهای محلی برای حفظ امنیت مرزها بود که در حال حاضر شاهد نتایج ارزشمند آن هستیم.

بروجردی بیان کرد: نقش سپاه به ویژه قرارگاه قدس در ایجاد امنیت در مرزها ، نقشی کلیدی است و خوشبختانه بین نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، سپاه، مرزبانی و ناجا وجود دارد و با این شرایط چشم انداز خوبی قابل پیش بینی است.

لازم به ذکر است امروز سه شنبه (۵ اردیبهشت ماه ) علاءالدین بروجردی ، محمدجواد جمالی نوبندگانی ، ولی‌الله نانواکناری و شهروز برزگر کاشانی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به استان سیستان و بلوچستان سفر کردند که مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفتند.
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *