فعالیت شدید «لوپن» در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه

0:37 - 06 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۵۶۰
مارین لو پن در این فرصت به وجود آمده برای حمله به امانوئل ماکرون رقیب انتخاباتی اش استفاده کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل ،به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار: مبارزات انتخاباتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در حالی از دیروز دوشنبه آغاز شده که مارین لو پن بیشتر از امانوئل ماکرون رقیبش در صحنه و رسانه ها مشاهده می شود.
 
گزارشگر این شبکه گفت: مارین لو پن از یک بازار مواد غذایی بازدید کرد. نامزد جبهه ملی به تحرکات انتخاباتی و بازدیدهایش سرعت بخشیده است. وی عصر دیروز در شبکه فرانس دو حاضر شد و خبر کناره گیری خود از ریاست جبهه ملی در جریان مبارزات انتخاباتی را اعلام کرد.
 
مارین لو پن در این فرصت به وجود آمده برای حمله به امانوئل ماکرون رقیب انتخاباتی اش استفاده کرد. فرانس بیست و چهار در این قسمت بخشی از سخنان لو پن را پخش کرد. وی ضمن انتقاد از ماکرون، نسبت به پیروزی در انتخابات ابراز اطمینان کرد.
 
گزارشگر ادامه داد: امانوئل ماکرون نامزد حزب فرانسه در حرکت، استراتژی خود را دنبال می کند. وی در روز دوشنبه هیچ بیانیه ای صادر نکرد. ماکرون در مراسم سالگرد نسل کشی ارامنه توسط دولت عثمانی در سال هزار و نهصد و پانزده شرکت کرد.
 
فرانس بیست و چهار در این قسمت بخشی از سخنان ریشار فران دبیر کل حزب فرانسه در حرکت را پخش کرد. وی سیاست های ملی گرایانه مارین لو پن را به باد انتقاد گرفت.
 
گزارشگر افزود: شرکت در یک گردهمایی انتخاباتی در روز چهارشنبه در دستور کار ماکرون قرار گرفته است. مارین لو پن نیز در ادامه مبارزات انتخاباتی روز پنجشنبه به شهر نیس می رود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *