مهران غفوریان از زیر آسمان شهر تا در حاشیه/ بازیگری که به کارگردانی رسید +عکس

17:00 - 05 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۵۰۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مهران غفوریان فعالیت های هنری خود را با ساخت سریال "زیر آسمان شهر" و بازی در سریال "در حاشیه" ادامه داد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مهران غفوریان که بخش عمده‌ای از شهرت خود را با ساخت سریال زیر آسمان شهر" و ایفای نقش در این اثر به دست آورد، امشب میهمان برنامه "دورهمی" مهران مدیری می‌شود.

غفوریان در کارنامه خود سابقه فعالیت با کارگردان‌های بسیاری از جمله مهران مدیری را دارد که نمونه این فعالیت در سریال " در حاشیه" دیده شد.

مهران غفوریان

مهران غفوریان در شهریور 1353 در تهران متولد شد.

غفوریان بازیگری را با یک مجموعه طنز به کارگردانی داریوش کاردان اغاز کرد و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال ۱۳۷۶ بود که برنامه "گل‌ها" را ساخت و پس از آن "حرف تو حرف"، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام "هژیرها" معروف شده بود. بعد از آن هم، "زیر آسمان شهر" را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریال‌ها در تلویزیون.

مهران غفوریان

در سال ۹۵ در هنگام ساخت سریال همسایه‌ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

غفوریان در جریان مسابقات خنداننده برتر در برنامه خندوانه، توانست به مرحله فینال راه پیدا کند و جایگاه اول را از آن خود نماید.

در کارنامه هنری غفوریان در زمینه فیلمهای سینمایی آثار زیر دیده می شود:

۱۳۹۵: آس و پاس (آرش معیریان)

۱۳۹۴: ناردون (فریدون حسن‌پور)

۱۳۸۸: شیر و عسل (آرش معیریان)

۱۳۸۵: دختر میلیونر (اکبر خامین)

همچنین سریال‌های "زن بابا"، "سه شو"، "ارث بابام" و "عید امسال" از جمله کارهایی است که در کارنامه تلویزیونی این بازیگر دیده می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *