تمایل بهمن گودرزی برای ساخت سریال تلویزیونی/ما خیلی باحالیم آماده اکران

7:30 - 06 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۴۸۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
کارگردان فیلم "ما خیلی باحالیم" با اشاره به اکران این فیلم پیش از جشنواره فیلم فجر از علاقه خود به ساخت سریال برای تلویزیون سخن گفت.
فیلم ما خیلی باحالیمبهمن گودرزی کارگردان عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: هم اکنون مشغول ساخت فیلم سینمایی "ما خیلی باحالیم" هستم.

وی ادامه داد: حدود 10 روز است که این فیلم را کلید زده‌ام و فیلمبرداری آن حدود 20 روز دیگر به پایان می‌رسد.

گودرزی تصریح کرد: فیلم سینمایی "ما خیلی باحالیم" یک ملودرام اجتماعی با چاشنی طنز است که در ادامه داستان ، به مسائل جوانان و مشکلاتی که در این مسیر با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند،‌ می‌پردازیم.

وی اظهار کرد: در حقیقت داستان "ما خیلی باحالیم" در بستر کمدی موقعیت شکل می‌گیرد.

این کارگردان یادآور شد: مهران غفوریان ، مجید صالحی، علی مسعودی، نیوشا ضیغمی،‌ بهنوش بختیاری، مریم امیرجلالی،‌ ساقی زینتی،‌ مهران رجبی،‌ مجید شهریاری،‌ خشایار راد،‌ مختار سائقی، و اکرم علمدار و تعدادی دیگر از بازیگران در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

وی توضیح داد: این فیلم را برای جشنواره فیلم فجر نمی سازم و تصمیم داریم که پیش از آغاز جشنواره این اثر اکران شود. هدف‌گذاری ما برای تولید این فیلم به گونه‌ای است که با توجه به یک ساختار درست و آبرومند پیش برویم و مخاطبان استقبال قابل توجهی از اکران آن داشته باشند.

کارگردان فیلم "بی ستاره" همچنین گفت: برای ساخت آثار تلویزیونی نیز صحبت‌هایی صورت گرفته و سال گذشته نیز تا مرحله پیش تولید چند اثر پیش رفتیم اما به دلایل مختلفی مانند فیلمنامه و بودجه، در مورد آن کارها به نتیجه‌ای نرسیدیم.

وی تصریح کرد: سریال تلویزیون "چرتکه" نیز از همان آثاری بود که ساخت آن آغاز نشد.

گودرزی خاطرنشان کرد: همچنین با مسئولان سازمان صدا و سیما تعاملاتی داشته‌ایم و خود من هم بسیار علاقمندم که دوباره برای تلویزیون سریال بسازم. به امید خدا پس از پایان فیلمبرداری فیلم "ما خیلی باحالیم" تلاش‌ برای ساخت سریال‌ها و به جریان انداختن پروژه‌ها ، آغاز خواهد شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *