اولاریو: اصلا تفکرات دفاعی ندارم/ شما نمایش خوب ما را ندیدید

22:47 - 05 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۴۵۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات تأکید کرد که به هیچ عنوان تفکرات دفاعی ندارد.
به گزارش گروه ورزشی ، کوزمین اولاریو در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: انتظار این بازی سخت را داشتیم، اما نه تا این حد. استقلال با منصوریان پیشرفت زیادی کرده است. حضور هواداران هم در عملکرد خوب استقلال بسیار تاثیر گذار بود.
 
وی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش دفاعی بازی کرد، یادآور شد: اصلا تفکرات دفاعی ندارم. اگر در نیمه دوم عقب کشیدیم به خاطر این بود که استقلال برای جبران گل آمد اما بعد از گل استقلال باز این ما بودیم که کنترل بازی را در دست گرفتیم.
 
سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات در مورد اینکه تیمش چقدر در این فصل هزینه کرد یادآور شد: ما در این فصل بازیکن خارجی نگرفتیم و تیم سال قبل خود را حفظ کردیم اما ای کاش شرایطش را داشتیم که بازیکن خارجی بیشتری جذب می‌کردیم.اولاریو عنوان کرد: از بازی خوب و اقتداری که امروز در زمین داشتیم راضی هستم. جدا از فاز تهاجمی که خوب بودیم در کار دفاع هم کم اشتباه ظاهر شدیم و شخصیت بالای تیمی خود را به نمایش گذاشتیم.
 
وی در واکنش به اظهار نظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه روبریو عملکرد خیلی خوبی داشت،گفت: در صحنه‌ای که منجر به گل تیم ما شد اگر دقت کرده باشید روی استراتژی که روی آن کار کرده بودیم به گل رسیدیم و این حاصل کار گروهی بود نه فردی. این طور نیست که یک بازیکن خاص در تیم ما همه وظایف را بر عهده بگیرد بلکه ما گروهی کار می‌کنیم.
 
سرمربی الاهلی امارات در خصوص سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه تیمش بازی زیبایی انجام نداد، گفت: شما نمایش خوب تیم ما را ندیدید. آیا تیم ما بد بازی کرد؟
 
اولاریو در واکنش به سوال بعدی همان خبرنگار مبنی بر اینکه منظور من این بود که باران روی بازی تیم‌تان تأثیر گذاشته بود، اظهار داشت: کاری به اینکه باران تأثیر گذاشت یا نه، ندارم. استقلال در زمین خودش بازی می‌کرد و حمایت هوادارانش را داشت و من خوشحالم که مقابل تیم خوب استقلال و هوادارانش بازی خوبی انجام دادیم.
 
وی در پاسخ به این سؤال که نظرش درباره اعتراض بازیکنان استقلال به وقت تلف کردن دروازه‌بان الاهلی چیست، خاطرنشان کرد: این اتفاق عملکرد معمولی از هر دروازه‌بان است که وقتی تیمش در فشار است، می‌خواهد با این کار فشار را از روی تیمش بردارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *