رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرزندان بیل گیتس تا 14 سالگی از موبایل استفاده نکردند

12:36 - 05 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۴۲۶
شاید عجیب و در عین حال غیرقابل باور به نظر برسد، اما بیل گیتس، ثروتمندترین مرد روی کره زمین که بخش عمده‌ای از ثروت خود را از طریق نرم افزار‌ها و کامپیوتر‌ها جمع آوری کرده است، استفاده از گوشی‌های هوشمند را برای کودکان خود تا رسیدن به دوران نوجوانی ممنوع می‌کرد.
فرزندان بیل گیتس تا 14 سالگی از موبایل استفاده نکردندبه گزارش گروه فضای مجازی به نقل از تک شات، شاید عجیب و در عین حال غیرقابل باور به نظر برسد اما بیل گیتس، ثروتمندترین مرد روی کره زمین که بخش عمده ای از ثروت خود را از طریق نرم افزارها و کامپیوترها جمع آوری کرده است، استفاده از گوشی های هوشمند را برای کودکان خود تا رسیدن به دوران نوجوانی ممنوع می کرد. 

بیل گیتس، بنیانگذار کمپانی مایکروسافت، در مصاحبه ای در این رابطه عنوان کرد: ما هرگز بر سر میزی که در حال خوردن غذا هستیم، با گوشی خود کار نمی کنیم. همچنین، این اجازه را به فرزندانمان نمی دهیم تا رسیدن به سن 14 سالگی با گوشی های هوشمند کار کنند. هر چند آن ها همواره از این که هم سن و سال هایشان چنین اجازه ای را دارند، پیش ما گله و شکایت می کنند.
 
در حال حاضر، گیتس پدر سه فرزند به نام های جنیفر (20 ساله)، روری (17 ساله) و فوب (14 ساله) است و با این حساب، می توان این چنین گفت که جنیفر از شش سال پیش تاکنون توانسته اجازه کار با گوشی را از پدر خود دریافت کند. البته در آن زمان، گوشی های هوشمند همانند آن چه که این روزها جولان می دهند، چندان در میان کاربران جایی نداشتند و عدم استفاده از این دستگاه هوشمند برای افراد به نوعی قابل تحمل‌تر بود.
 
گفتنی است در آن زمان گوشی های آیفون از بیشترین محبوبیت در میان خریداران برخوردار بودند و سامسونگ نیز، با مدل های سری گلکسی خود به بازار آمده بود و خود را به عنوان رقیبی جدی برای اپل معرفی کرد.
 
در هر حال، بیل گیتس این روزها به همراه همسر خود ملیندا، در حال سرمایه گذاری و کار بر روی پروژه های بشردوستانه ای به منظور کمک به بهبود زندگی بشریت است و چنین صحبت هایی از سوی وی، تنها برای گوشزد کردن این نکته عنوان شد که نگذاریم تکنولوژی زندگی ما را تحت سلطه خود در آورد و بر ما انسان ها چیره شود.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *