رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عملیات اجرایی مجتمع گردشگری و تفریحی سپهر تابناک آغاز شد

14:02 - 05 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۴۲۴
مراسم کلنگ‌زنی مجتمع گردشگری‌وتفریحی «سپهر‌ تابناک» در شهرستان دیواندره استان کردستان برگزار شد.
سپهر تابناکبه گزارش گروه جامعه ،مراسم کلنگ‌زنی مجتمع گردشگری‌وتفریحی «سپهر تابناک» در شهرستان دیواندره، با حضور حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری، سیدمحسن علوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کردستان، جعفر توان فرماندار شهرستان دیواندره و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، عصر روز یکشنبه 3 اردیبهشت، برگزار شد.

سیدمحسن علوی، در این مراسم، با مهم خواندن اجرای این طرح در دیواندره به‌واسطه وجود جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی در این شهرستان، گفت:این طرح با سرمایه‌گذاری بالغ بر 320میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در زمینی به‌مساحت 57هزار مترمربع احداث می‌شود.

وی ادامه داد:این طرح بزرگ شامل مکان‌های مختلف اقامتی و رفاهی همچون هتل چهارستاره، استخر و پارک آبی، سالن کنفرانس، جایگاه سوخت، پارکینگ و فضای سبز است که برای ماندگاری گردشگران و عرضه خدمات مناسب به آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کردستان ادامه داد:این طرح براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و درصورت بروز نکردن مشکل احتمالی در مراحل اجرا، ظرف مدت کمتر از 4 سال به‌بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: مجتمع گردشگری و تفریحی ”سپهر تابناک" در پنج‌کیلومتری شهرستان دیواندره، به‌سمت سنندج، احداث خواهد شد و پس از بهره‌برداری، برای بیش از 100 نفر اشتغال‌ ایجاد خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *