برخورد شدید دو دستگاه کامیونت در جنوب تهران

12:01 - 05 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۳۹۸
برخورد شدید دو دستگاه کامیونت در جاده خاوران، موجب محبوس شدن یکی از رانندگان شد.
به گزارش گروه جامعه ، وقتی رانندگان خودروهای عبوری متوجه برخورد دو دستگاه کامیونت با یکدیگر شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 37 را ساعت 14:50 روز گذشته به جاده خاوران(مسیر شرق به غرب)، حوالی میدان آقانور اعزام کرد.

حمیدرضا حسین ریکا فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزام شده به محل حادثه در این خصوص گفت: در محل حادثه یک دستگاه خودرو کامیونت هیوندای حامل بار تخته های چوبی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه خودرو کامیونت بنز برخورد کرد که شدت این حادثه به حدی بود که راننده میانسال کامیونت هیوندای داخل اتاقک این وسیله نقلیه محبوس شد.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان بلافاصله با قرار دادن علائم هشدار دهنده محل حادثه را ایمن سازی کردند و پس از قطع جریان برق هر دو خودرو، با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی نجات مشغول امدادرسانی به مرد 45 ساله شدند.

این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به سرعت راننده میانسال که از ناحیه پاها دچار آسیب دیدگی شده بود را از داخل اتاقک خودرو خارج کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان در پایان هر دو خودرو را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند، خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *