لام: هدف‌مان شکست دورتموند و رسیدن به فینال است/ می‌توانیم فصل را خیلی خوب تمام کنیم

9:50 - 05 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۲۶۲
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
کاپیتان بایرن معتقد است این تیم علیرغم حذف از لیگ قهرمانان اروپا هنوز هم می‌تواند فصل را در شرایط خیلی خوبی به پایان ببرد.
به گزارش گروه ورزشی ، فیلیپ لام در فاصله یک روز مانده به دیدار حساس بایرن‌مونیخ برابر بورسیا دورتموند در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان با حضور در کنفرانس خبری گفت: فوق‌العاده خواهد شد اگر بتوانم در اوج به دوران حرفه‌ای‌ام پایان بدهم. جو ورزشگاه در بازی با دورتموند همیشه خاص است. هدف ما پیروزی در این دیدار و رسیدن به فینال در برلین است.

وی با اشاره به حذف بایرن از لیگ قهرمانان و شانس قهرمانی این تیم در بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان، اظهار داشت: اگر موفق نشویم جامی کسب کنیم، این بدین معناست که فصل بدی داشته‌ایم. این فصل هنوز هم می‌تواند برای ما خیلی خوب تمام شود. بازی چهارشنبه هم مشخص می‌کند که ما فصل خیلی خوبی داشته‌ایم یا فصل خوبی را تجربه کردیم.

هافبک باواریایی‌ها که او و هم تیمی‌هایش دو هفته پیش دورتموند را در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا شکست دادند، تصریح کرد: نباید احساساتی بشویم. ما در مورد تقابل با دورتموند در مرحله نیمه‌نهایی صحبت می‌کنیم و نیاز به انگیزه بیشتری داریم. به شخصه تا آخرین لحظه‌ای که این پیراهن تنم است، بهترین عملکردم را به نمایش خواهم گذاشت. هنوز هم به آخرین بازی‌ام فکر نکرده‌ام.

لام صحبت‌های خود را اینطور جمع‌بندی کرد: از سال 2012 تا کنون در جام حذفی آلمان همواره با دورتموند مصاف کرده‌ایم که نشان می‌دهد هر دو باشگاه چقدر بزرگ هستند. دورتموند تیم خیلی مستعدی به خصوص در خط حمله دارد. آمار اوبامیانگ خود گویای همه چیز است. او بازیکنی باکیفیت و خاص است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *