دلیل بیکاری هنرمندان پیشکسوت/امسال یک کتاب بیشتر بخوانیم+عکس

16:45 - 04 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۲۳۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
4 اردیبهشت 1396 با اتفاقات، حواشی و اخبار گوناگونی در عرصه فرهنگ و هنر روبه‌رو بود که مهم‌ترین آن را می‌توان گلایه‌های یک بازیگر پیششکسوت عرصه تلویزیون و سینما از روزهای بیکاری هنرمندان دانست.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، گلایه‌های یک بازیگر پیششکسوت عرصه تلویزیون و سینما از روزهای بیکاری هنرمندان، مشخص شدن فیلم‌های سینمایی جدید و مشخص شدن ساعت پخش نخستین برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری مهم‌ترین اخبار روز 4 اردیبهشت را تشکیل می‌دهند.

** گلایه‌ مریم بوبانی از روزهای بیکاری/هیچ پیشنهادی به من نمی‌شود

بازیگر سریال ستایش گفت: فعلاً در هیچ کدام از عرصه‌ها اعم از سینما و تلویزیون کاری ندارم. یعنی کاری نیست که بخواهم در آن بازی کنم.

مریم بوبانی

مریم بوبانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های خود در سال 96 گفت: فعلاً در هیچ کدام از عرصه‌ها اعم از سینما و تلویزیون کاری ندارم. یعنی کاری نیست که بخواهم در آن بازی کنم.

وی ادامه داد: این کم کاری به خواست من نیست و نمی دانم به چه دلیل اما به من پیشنهاد حضور در هیچ پروژه‌ای داده نمی‌شود و اگر هم باشد کارهای خوبی نیستند و من تمایل حضور در آنها را ندارم.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

** ساعت پخش اولین روز برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری مشخص شد

ساعت پخش و همچنین فهرست برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد.

برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی مراسم قرعه  کشی جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری شب گذشته برگزار شد.

علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما در این مراسم گفت: انتخابات در ایران جشنواره پرنشاط مردم سالاری دینی به شمار می‌رود و رسانه ملی همه امکانات خود را برای آشنایی مردم با نامزدهای انتخاباتی بسیج کرده است.

وی ادامه داد: امیدواریم هر 6 فرد نامزد انتخاباتی بتوانند از شرکت در این برنامه ها به خوبی استفاده کنند.

بر اساس این گزارش ، در این راستا 555 دقیقه برنامه تلویزیونی و 555 دقیقه برنامه رادیویی برای هر نامزد انتخابات در نظر گرفته شده است.

همچنین در مناظره شش نفره نامزدها 4 ساعت فرصت دارند تا برنامه های خود را به مردم ارائه دهند.

 برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

** سینمای ایران در آستانه تیک آف/‌نقطه کور جایگزین خوب بد جلف می‌شود

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد فیلم "تیک آف" در گروه سینمایی ماندانا به جای فیلم سه بیگانه به ثبت رسید.

سینما

غلامرضا فرجی در گفت‌و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص نتیجه جلسه امروز شورا گفت: قرارداد فیلم "تیک آف" در گروه سینمایی ماندانا به جای فیلم سه بیگانه به ثبت رسید.
 
وی ادامه داد: همچنین فیلم سینمایی "نقطه کور" از روز چهارشنبه در گروه زندگی به جای فیلم "خوب بد جلف" اکران می‌شود.
 
سخنگوی شورای صنفی نمایش افزود: مابقی فیلم‌ها به دلیل اینکه کف فروش را حفظ کرده‌اند همچنان به کار خود ادامه می‌دهند.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

** آن‌هایی که از میرکریمی ایراد می‌گیرند تغییر را بلد نیستند/جشنواره جهانی فجر تعاملی مثبت میان کشورها را رقم می‌زند

مجری برنامه خندوانه گفت: کاری که رضا میرکریمی و گروهش انجام می‌دهند قابل ستایش است. به نظر من به هیچ عنوان نباید به  وی و تیم اجراییش‌ غر بزنیم. این جشنواره جهانی امسال بسیار سیستماتیک و درجه یک برگزار شده و بازخوردها نسبت به آن بی‌نظیر است.

رامبد جوان

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی گروه ، رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون دیروز و در حاشیه اکران فیلم "نگار" در جشنواره جهانی فجر در جمع خبرنگران حاضر شد. 

وی درخصوص اکران فیلم "نگار" در جشنواره جهانی فجر گفت: خیلی خوشحالم که این فیلم در این فستیوال اکران می‌شود. قصد داریم این فیلم را در کشورها و فستیوال‌های بین‌المللی شرکت دهیم. هنوز زمان و مکان دقیق این حضور مشخص نیست.

کارگردان و مجری برنامه خندوانه در مورد نحوه برگزاری جشنواره جهانی فجر تصریح کرد: این جشنواره اتفاق بسیار بزرگی است. به نظر گروه اجرایی این جشنواره به خوبی و بسیار منظم این جشنواره را برگزار کرده‌اند.

وی با تحسین رضا میرکریمی یادآور شد: کاری که رضا میرکریمی و گروهش انجام می‌دهند قابل ستایش است. به نظر من به هیچ عنوان نباید به وی و تیم اجراییش‌ غر بزنیم. این جشنواره بسیار سیستماتیک و درجه یک برگزار شده و بازخوردها نسبت به آن بی‌نظیر است.

بازیگر سریال خانه سبز ادامه داد: به نظر وقتی کسی کاری بنیادین انجام می‌دهد در خور ستایش و تقدیر است و البته همیشه کسانی هستند ایراد می‌گیرند. به نظرم هرکس ایراد می‌گیرد و غر می‌زند نحوه تغییر کردن را بلد نیست و یا به کل مخالف تغییر است.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

** یک کتاب بیشتر بخوانیم شعار امسال نمایشگاه کتاب تهران/نشست خبری نمایشگاه برگزار می‌شود

نشست خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور رئیس نمایشگاه برگزار می‌شود.

نمایشگاه کتاب

به گزارش گروه فرهنگی ، به نقل از ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشست خبری این رویداد فرهنگی ساعت 10 صبح روز شنبه (9 اردیبهشت ماه) با حضور دکتر سید عباس صالحی؛ معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه برگزار می‌شود. 
 
نشست خبری نمایشگاه کتاب تهران در زمان ذکر شده و در محل سالن زنده یاد علی عاشوری در موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به آدرس تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان‌های فلسطین و برادران مظفر جنوبی ساختمان 1080 برگزار می‌شود. 

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *