تیم ملی 2 رویداد مهم پیش‌رو دارد/ از 4 لیگ متفاوت اروپایی پیشنهاد دارم

5:20 - 05 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۱۹۳۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دروازه‌بان ملی‌پوش تیم هندبال گزتپه ترکیه گفت: تیم ملی هندبال ایران 2 رویداد مهم در سال 96، پیش‌رو دارد.
محسن باباصفری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آخرین وضعیت تیمش در لیگ برتر هندبال ترکیه، اظهار داشت: در حال حاضر با 34 امتیاز در رده سوم لیگ برتر قرار داریم. روز یکشنبه هم مقابل تیم دوم جدول یعنی بیگز استانبول توانستیم پیروز شویم.

وی ادامه داد: تیم بیگز با 36 امتیاز در رده دوم است. لیگ ترکیه در حال اتمام است و فقط یک هفته به پایان مسابقات باقی مانده است. اگر در هفته پایانی ما بتوانیم تیم ترابازون را شکست دهیم و بیگز استانبول هم نتواند مقابل حریفش پیروز شود، در رده دوم قرار می‌گیریم. البته تیم بشیکتاش 3 هفته مانده به اتمام لیگ برتر، قهرمانی خود را مسجل کرده بود.

دروازه‌بان ایرانی تیم هندبال گزتپه ترکیه درباره عملکرد‌اش در ترکیه تصریح کرد: در لیگ ترکیه از عملکرد شخصی‌ام راضی بودم. بنا به اعلام سایت‌های خبری و مسئولان باشگاه گزتپه، عملکرد قابل قبولی داشتی و از من راضی هستند.

باباصفری در رابطه با تورنمنت‌های پیش روی تیم ملی هندبال کشورمان، خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی از اواخر اردیبهشت آغاز می‌شود. مهم‌ترین رویدادهای تیم ملی حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در دی است. البته با تیم ملی در چند بازی دوستانه در اواخر مرداد به تورنمنت «سئول کاپ» می‌رویم.

وی در ارتباط با آینده ورزشی‌ خود در هندبال اروپا، افزود: حاضر شرایط خوبی در گزتپه دارم و صحبت‌های اولیه هم با این باشگاه برای فصل بعد صورت گرفته است. از 4 تیم متفاوت اروپایی و از خود تیم‌های ترکیه‌ای هم پیشنهادهایی دارم. 2 هفته دیگر وضعیت تیم بعدی من مشخص خواهد شد.

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم هندبال گزتپه ترکیه در پایان تأکید کرد: سایت رسمی باشگاه گزتپه هر هفته آمار بازیکنان خودش را در تمام دیدارهای لیگ برتر و جام حذفی ارائه می‌دهد. من درمجموع 41 بازی در لیگ برتر و جام حذفی انجام دادم که عملکرد قابل قبول و رضایت‌بخشی داشتم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *