رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لپ تاپ جیبی +تصاویر

9:56 - 04 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۱۹۱۴
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
شرکت GDP به تازگی از لپ تاپ بسیار کوچکی به نام GDP Pocket رونمایی کرده است که از نسخه کامل سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت بهره می برد و می توان به راحتی آن را درون جیب قرار داد.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از تک شات، در نگاه اول، این محصول بیشتر به یک نوت بوک شباهت دارد اما ویژگی هایی همچون کیفیت بالای مواد اولیه به کار رفته در ساخت بدنه این دستگاه به همراه مشخصات فنی قابل قبول، این عضو جدید را از نمونه های ارزان قیمت و البته ضعیف موجود در بازار متمایز می کند. این لپ تاپ برای جذب سرمایه اولیه در وب سایت Indiegogo ثبت شده بود که خوشبختانه توانست با جذب 3 میلیون دلار از سوی هواداران، آماده تولید انبوه و عرضه بازار شود.

لپ تاپ جیبی +تصاویر
 
در حال حاضر، امکان پیش خرید این محصول وجود ندارد اما به گفته شرکت سازنده، عرضه آن از ماه ژوئن سال جاری میلادی برای آن دسته از افرادی که نسبت به ثبت سفارش این محصول در وب سایت نام برده اقدام کرده اند، کلید خواهد خورد. گفته می شود چند هفته پس از آن، عرضه عمومی این لپ تاپ برای علاقه‌مندان آغاز خواهد شد.
 
اما در خصوص مشخصات و ویژگی های این لپ تاپ باید گفت که این عضو تازه وارد از نمایشگر 7 اینچی لمسی بهره می برد و به نسخه کامل ویندوز 10 مجهز شده است.

لپ تاپ جیبی +تصاویر
 
در تصویر زیر این لپ تاپ را در کنار مک بوک ایر اپل مشاهده می کنید که شباهت این دو از لحاظ طراحی بدنه، کم نظیر است. شرکت سازنده در ساخت این لپ تاپ از بدنه آلومینیومی استفاده کرده که زیبایی های آن را دوچندان کرده است.
 
در قسمت کناری این لپ تاپ، ورودی هایی برای استفاده کاربران در نظر گرفته شده که از میان آن ها می توان به درگاه USB 3.0، پورت هدفون، پورت میکرو HDMI و درگاه USB نوع C اشاره کرد.

لپ تاپ جیبی +تصاویر

لپ تاپ جیبی +تصاویر
 
در این لپ تاپ به جای استفاده از ترک‌پد، از یک ماوس کوچک داخلی مطابق با تصویر زیر بهره گرفته شده که تقریباً چیزی شبیه آن چه که شرکت های لنوو و یا IBM در برخی لپ تاپ های خود استفاده کرده اند، است.
 
مهندسان چینی شرکت سازنده، این لپ تاپ را به قابلیت ارتباطی بلوتوث مجهز کرده اند که به لطف این قابلیت، می توان گجت های جانبی همچون کیبورد، ماوس وایرلس و یا هدفون را به آن وصل کرد.

لپ تاپ جیبی +تصاویر

لپ تاپ جیبی +تصاویر
 
در خصوص مشخصات این لپ تاپ نیز می توان به مواردی همچون پردازنده Atom اینتل، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. 
 
رزولوشن نمایشگر این لپ تاپ برابر با 1200p عنوان شده و این یعنی توانایی ارائه تصاویر و ویدیوها با کیفیتی مطلوب و در حد نمونه های گران قیمت موجود در بازار.

لپ تاپ جیبی +تصاویر

اگر قابلیت ها و طراحی این محصول، توجه شما را نیز به خود جلب کرده است، پیشنهاد می کنیم از هم اکنون حدود 600 دلار را برای خرید این لپ تاپ کوچک اما شیک و کاربردی کنار بگذارید.

/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *