مشخص شدن سرلیست اصولگرایان شورای شهر/ اختلاف نظر اصلاح طلبان برای انتخاب یک گزینه

7:07 - 05 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۱۸۱۳
در شرایطی که سر لیست اصولگرایان شورای شهر برای انتخابات مشخص شده است، اعضای اصلاح‌طلب در این رابطه هنوز به جمع بندی نرسیده‌اند.

شورای شهر به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، بعد از اعلام نتایج صلاحیت کاندیدای شورای شهر تهران برای تصاحب 21 صندلی پارلمان پایتخت، رایزنی‌ها برای تهیه لیست دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب آغاز شده است.

طبق اخبار به‌دست آمده، قرار است دو لیست از سوی دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران بسته شود.

در همین رابطه مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در خصوص نحوه بسته شدن لیست کاندیداهای اصولگرایان در انتخابات شورای شهر تهران به خبرنگار گروه جامعه گفت: تخصص، کارآمدی و آگاهی به مسائل شهری تنها برخی از آیتم‌های در نظر گرفته شده برای لیستی است که اصولگرایان برای شورای شهر تهران ارائه خواهند کرد.

وی در خصوص نحوه حضور افراد در لیست خدمت توضیح داد: در این بخش برنامه‌ای طراحی شده و از شهروندان در محلات مختلف نظرخواهی خواهد شد.

چمران خاطرنشان کرد: این نظرخواهی ملاک حضور افراد در لیست خواهد بود ضمن اینکه نظرخواهی شروع شده است و بعد از اینکه به اتمام برسد می‌توانیم بر مبنای نظر مردم لیست ارائه بدهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه لیست خدمت در زمان بندی تعیین شده اعلام خواهد شد، گفت: تمام سازکارهای لازم پیش بینی شده و به زودی لیست اعلام می شود.

به گزارش میزان، در حالی لیست اصولگریان در حال آماده شدن است که اصلاح طلبان برای جمع بندی لیست نهایی خود هنوز به نتیجه نرسیده اند.

یکی از موانع عدم تهیه لیست از سوی اصلاح‌طلبان شورای شهر، تعیین سر لیست برای انتخابات است به طوری که قرار است از بین محسن هاشمی و احمد مسجد جامعی یکی برای سر لیستی انتخاب شود.

در همین زمینه اصلاح‌طلبان اعتقاد دارند که باید سر لیست مسجد جامعی باشد و از آن طرف هم اعضای کارگزاران تأکید دارند که سر لیست باید محسن هاشمی باشد.

افراد تایید صلاحیت شده در هر دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرای شورا برای تصاحب 21 صندلی شورای شهر تهران با یکدیگر رقابت می کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *