کشف ۷۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان

16:38 - 03 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۱۶۸۸
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۷۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان خبر داد.

مواد مخدر به گزارش گروه جامعه ، سرهنگ احمد طاهری گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خاش و پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان باندی که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو اقدام به انتقال مواد مخدر از مرزها به عمق استان می‌کردند، شناسایی شد.

وی افزود: اعضای این باند مسلح، شب گذشته با ۲ دستگاه خودروی ۴۰۵ در محورهای فرعی شهرستان خاش، گرفتار کمین یگان های عملیاتی پلیس شدند و با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

وی با اشاره به حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه شدید، گفت: قاچاقچیان که توان مقابله با آتش پر حجم ماموران را نداشتند با به جا گذاشتن خودروهای حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شده و ماموران در پاکسازی منطقه درگیری ۷۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به تلاش ماموران برای دستگیری این قاچاقچیان اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *