راه اندازی مراکز جامع توانبخشی در مناطق محروم/ جذب نیرو در پست‌های سازمانی بهزیستی الزامی است

12:15 - 03 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۱۶۵۱
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: مقرر شده در 30 شهرستان محروم کشور، مراکز جامع توانبخشی دایر شود.

معلول به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، حسین نحوی‌نژاد گفت: در حال حاضر شاهد تعطیلی برخی از مراکز نگهداری و یا ارائه خدمات به قشر معلول کشور هستیم.

وی افزود: در حال برنامه ریزی برای رفع این مشکل از طریق خرید خدمت هستیم.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اختصاص بودجه ای خاص از سوی سازمان بهزیستی کشور به منظور خرید خدمت از مراکز خصوصی ارائه خدمات به معلولان خبرداد و تصریح کرد: بودجه اختصاصی برای خرید خدمت از بخش خصوصی در نظر گرفته شده و با این کار به دنبال این هستیم که در راستای رفع نیازهای جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور اقدام کنیم.

نحوی‌نژاد با انتقاد از تحت پوشش بیمه قرار نداشتن خدمات معلولان اظهارکرد: متاسفانه بیمه ها خدمات مورد نیاز معلولان را پوشش نداده و همین موضوع نیز سبب شده این قشر با مشکلات زیادی مواجه شوند.

وی از ایجاد مراکز جامع توانبخشی در مناطق محروم کشور خبرداد و خاطرنشان کرد: مقرر شده در 30 شهرستان محروم کشور در سال جاری مراکز جامع توانبخشی دایر شود.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور خواستار همکاری هر چه بیشتر سازمان برنامه و بودجه با سازمان بهزیستی کشور شد و گفت: درخواست ما این است که سازمان برنامه و بودجه شرایطی را فراهم کند تا ما در سازمان بهزیستی کشور قادر به جذب نیرو در پست های سازمان ویژه ارائه خدمات به معلولان شویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *