رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برنامه های انتخاباتی تلویزیون مشخص شد/ ناگفته‌های سیروس مقدم از پروژه هنگام بیداری/ افزایش سهم بن‌کارت‌های مشارکت دانش آموزان +عکس

16:42 - 02 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۱۴۱۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
2 اردیبهشت 1396 با اتفاقات، حواشی و اخبار گوناگونی در عرصه فرهنگ و هنر روبه‌رو بود که مهم‌ترین آن را می‌توان مشخص شدن برنامه های انتخاباتی شبکه های مختلف سیما دانست.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مشخص شدن برنامه‌های انتخاباتی شبکه‌های مختلف سیما، افزایش سهم بن‌کارت های مشارکت دانش‌آموزان در نمایشگاه کتاب و ناگفته‌های سیروس مقدم از ساخت مجموعه "هنگام بیداری" مهم‌ترین اخبار روز 2 اردیبهشت 1396 را تشکیل می‌دهند.

** تمامی شبکه‌هایی که ویژه برنامه انتخابات تولید می‌کنند/ از مناظره نامزدها با یکدیگر تا پاسخ به سوالات جوانان

شبکه‌های مختلف تلویزیون در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ویژه برنامه‌های مختلفی را از مناظره نامزدها با یکدیگر گرفته  تا پاسخ آن‌ها به سوالات جوانان، تدارک دیده‌اند.

برنامه های انتخاباتی تلویزیون

در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تلویزیون برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده که بر اساس آن، شبکه‌های گوناگون اقدام به پخش برنامه‌هایی در جهت معرفی هرچه بیشتر نامزدها می‌کنند.

در این راستا شبکه‌های 1، 2 ، 3 ، 4 ، 5 و شبکه جهانی جام جم ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند که در زمان مجاز تبلیغات، روی آنتن تلویزیون می‌روند.

**شبکه 1

شبکه 1 سیما امسال برنامه‌ای را تدارک دیده که بر این اساس، نامزد‌ها با دوربین به طور تنهایی به گفت و گو می‌پردازند.

در این برنامه نامزد انتخاباتی در مدت زمان 30 دقیقه، برنامه‌های خود را برای مخاطبان بیان می‌کند.

برای مطالعه ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.

** افزایش سهم بن‌کارت های مشارکت دانش‌آموزان در نمایشگاه کتاب/هر دانش‌آموز 50 هزار تومان بن دریافت می‌کند

سخنگوی نمایشگاه کتاب گفت: بن کارت دانش‌آموزی امسال نسبت به سال گذشته دچار تغییرات شده و سهم مشارکت دانش‌آموزان در نمایشگاه کتاب 966 افزایش یافته است.

نمایشگاه کتاب

همایون امیرزاده سخنگوی نمایشگاه کتاب در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص جزئیات بنهای دانش‌آموزی خرید کتاب گفت: بن دانش‌آموزی امسال نسبت به سال گذشته دچار تغییرات شده و سهم مشارکت دانش‌آموزان در نمایشگاه کتاب 96 افزایش یافته است.
 
وی ادامه داد: این تغییر به طوری است که سال گذشته سهم مشارکت به صورت 50 50 بین دانش‌آموزان و معاونت فرهنگی صورت می‌گرفت. امسال این مشارکت به 60 درصد بر عهده معاونت فرهنگی نمایشگاه و 40 درصد برعهده دانش‌آموزان تغییر شکل یافته است.

برای مطالعه ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.

** از اجرای محسن یگانه تا سالار عقیلی/ همه خواننده‌هایی که در هفته اول اردیبهشت روی صحنه می‌روند 

در گزارش زیر به تمامی هنرمندان عرصه موسیقی که در روزهای آینده با مخاطبانشان دیدار می‌کنند، می‌پردازیم.

محسن یگانه

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بسیاری از هنرمندان عرصه موسیقی در ژانرهای مختلف در هفته پیش رو با طرفدارانشان دیدار می‌کنند.

برخی از این هنرمندان در قالب گروه‌های موسیقی در سالن‌های مختلف به اجرای برنامه می‌پردازند.

**محسن یگانه

محسن یگانه 5 اردیبهشت در دو نوبت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود.

این خواننده موسیقی پاپ همچنین با منتخبی از قطعه‌های خود در شب های 6 و 7 اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد به اجرای برنامه می‌پردازد.

برای مطالعه ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.

** توقف اکران فیلم‌های طنز در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)/ماجرای نیمروز و آباجان فردا نمایش دارند

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: اکران 2 فیلم کمدی "خوب بد جلف" و "گشت 2" فردا یکشنبه 3 اردیبهشت به مناسبت شهادت امام موسی ‌بن جعفر (ع) تا ساعت 188 امکان پذیر نخواهد بود.

توقف اکران فیلم های طنز

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص وضعیت اکران سینماها در ایام شهادت پیشرو گفت: اکران 2 فیلم کمدی "خوب بد جلف" و "گشت 2" فردا یکشنبه 3 اردیبهشت به مناسبت شهادت امام موسی ‌بن جعفر (ع) تا ساعت 18 امکان پذیر نخواهد بود.

برای مطالعه ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.

** هومن حاجی عبدالهی و گلایه از روزهای سخت مجری بودن/ رحمت در پایتخت5 دچار فراز و فرود می‌شود

حاجی عبدالهی با اشاره به اینکه هم‌اکنون تصمیمی برای اجرا ندارد، از فراز و فرودهای نقش "رحمت" در سریال " پایتخت 5" سخن  گفت.

هومن حاجی عبدالهی

هومن حاجی عبدالهی بازیگر سریال "علی البدل" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: در شرایط کنونی  تصمیم ندارم کار اجرا انجام دهم چرا که اجرا خیلی زمانم را می‌گرفت به گونه‌ای که برای پرداختن به آن، باید در تمام سال زمان صرف می‌کردم.

حاجی عبدالهی تصریح کرد: اجرا از برخی جهت‌ها سخت‌تر از بازیگری بود و یکی از آن‌ها این بود که من باید در طول سال برای آن زمان می‌گذاشتم و به همین جهت خیلی خسته می‌شدم.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: به عنوان نمونه من در مدت سه ماه و نیم در سریال "علی البدل" به ایفای نقش پرداختم و پس از آن وقفه‌ای سه، چهار ماهه داشتم و توانستم در این مدت به کارهای شخصی و همچنین برنامه‌های صحنه‌ای خود، برسم.

برای مطالعه ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *