رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آمادگی پلیس برای برخورد با تجمعات غیر قانونی/ هیچ تحرکی بعد از اعلام اسامی کاندیداهای ریاست جمهوری نداشته ایم

9:42 - 02 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۱۱۶۶
رئیس پلیس کشور گفت: با هر گونه تحرک و تجمع غیر قانونی در راستای تبلیغات انتخاباتی برابر قانون برخورد می کنیم.

اشتری به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سردار حسین اشتری روز شنبه در در بیست و دومین همایش فرماندهان و روسای پلیس نیروی انتظامی در حاشیه بیست و دومین همایش فرماندهان و روسای پلیس نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری انتخابات امنی را مانند انتخابات سال های گذشته پیش رو داریم و 300 هزار نیروی پلیس وظیفه تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا را در کشور بر عهده دارند.

وی از برخورد با تجمع های غیر مجاز خبر داد و گفت: با هر گونه تجمع بدون مجوز کاندیداها و هوادارانشان برخورد شده و از برگزار آنها ممانعت می شود. 

اشتری در خصوص تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی گفت: دستورالعملی در این رابطه تهیه شده که باید طبق آن دستورالعمل رفتار شود. اگر افراد باعث هتک حرمت در فضای مجازی شوند پلیس فتا با آنها برخورد می کند.

رئیس پلیس کشور در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا پس از اعلام اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان شاهد تحرکاتی در کشور بوده ایم یا خیر؟، تاکید کرد: خوشبختانه پس از اعلام اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده هیچ تحرکی نداشتیم و مردم و کاندیداها به قانون تمکین کردند البته نیروی انتظامی این آمادگی را دارد تا اگر تجمع غیر قانونی برگزار شد طبق ضوابط وهماهنگی با این تجمعات برخورد کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *