همه آنچه که باید درباره "یگان رهایی گروگان تیپ 65" ارتش بدانید/ از سن و سال اعضا تا انجام 10 رزمایش در طول سال

7:49 - 02 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۱۱۲۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده یگان رهایی گروگان تیپ 65 نیروهای ویژه راهبردی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در رزمایش های مختلف که برگزار شده، ما نشان داده ایم که چه کاره هستیم، گفت: تیپ ما در سال 95 در بیش از 10 رزمایش بزرگ شرکت کرد.
-گروه سیاسی: چهارشنبه 30 فروردین و همزمان با ایام گرامیداشت روز ارتش، وابستگان نظامی 30 کشور جهان در دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران، حضور یافتند و ضمن دیدار و انجام گفت‌وگو با امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، از نزدیک آمادگی و مهارت بالای یگان های مختلف نزاجا را مشاهده کردند.

یکی از جذاب ترین بخش های حضور وابستگان نظامی در دانشگاه افسری امام علی (ع) مربوط به قسمتی بود که برخی از اعضای یگان رهایی گروگان تیپ 65 نیروهای ویژه راهبردی نیروی زمینی ارتش، آمادگی و تمرکز بالای خود را در تیراندازی در شرایط سخت، به رخ کشیدند.

یگان رهایی گروگان تیپ 65 نیروهای ویژه راهبردی نیروی زمینی ارتش

تیراندازی های دقیق و حساس اعضای این تیپ، با تشویق وابستگان نظامی 30 کشور جهان همراه شد و امیر حیدری با حضور در کنار افراد این تیپ، ضمن تشویق آنها، گفت: "شما راه شهدای اسلام و دفاع مقدس را طی می کنید؛ امیدوارم به هرآنچه که از خدا می خواهید برسید"؛ پس از پایان این بخش، وابستگان نظامی کشورهای مختلف در چند نوبت با اعضا و فرمانده یگان رهایی گروگان تیپ 65 نیروهای ویژه راهبردی نیروی زمینی ارتش عکس یادگاری گرفتند.

در همین راستا، سرهنگ محمد ابراهیمی فرمانده یگان رهایی گروگان تیپ 65 نیروهای ویژه راهبردی نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، اظهار کرد: ما در تمرینات آنقدر سختی و رنج تحمل می کنیم که به پیروزی خودمان در صحنه ها و میدان های واقعی اطمینان داریم.

وی ادامه داد: یگان ما، یگانی جوان است و سن اعضای تیپ ما از 18 سال شروع می شود و بعضا برخی از بازنشستگان باتجربه نیز در آن حضور دارند.

یگان رهایی گروگان تیپ 65 نیروهای ویژه راهبردی نیروی زمینی ارتش

فرمانده یگان رهایی گروگان تیپ 65 نیروهای ویژه راهبردی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در رزمایش های مختلف که برگزار شده، ما نشان داده ایم که چه کاره هستیم، گفت: تیپ ما در سال 95 در بیش از 10 رزمایش بزرگ شرکت کرد؛ کارهایی که یگان رهایی گروگان تیپ 65 نیروهای ویژه راهبردی نیروی زمینی ارتش انجام می دهد، نسبت به فعالیتهای یک تیپ نیروی مخصوص "وسیع تر" و "راهبردی تر" است.

سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه می توان از بچه های تیپ ما در هر جایی که نیاز باشد استفاده کرد، افزود: دلاوران یگان رهایی گروگان تیپ 65 نیروهای ویژه راهبردی نزاجا، توانایی انجام هر کاری را دارند و اموری که انجام آن برای یک نیروی عادی سخت است را به راحتی می توانند انجام دهند.



حسین کاظم زاده
|
-
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
0
0
ارتش افتخار ما ایرانیان است
محمد
|
-
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
0
0
خدا این سربازان اسلام رو حفظ کنه . . .
انصارمهدی ع
|
-
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
0
0
خدا قوت ایرانی با غیرت خسته نباشید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *