رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اطلاعیه خانواده هادی نوروزی در واکنش به اتفاقات حاشیه‌ای جشن قهرمانی پرسپولیس

14:54 - 01 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۱۰۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خانواده کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای به اتفاقات جشن قهرمانی این تیم واکنش نشان دادند.
به گزارش گروه ورزشی ، خانواده هادی نوروزی، کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای به اتفاقات جشن قهرمانی این تیم واکنش نشان دادند.
 
متن اطلاعیه به شرح زیر است:
 
قهرمانی پرسپولیس را بار دیگر به هواداران و پرسپولیسی‌ها تبریک گفته و باز هم وظیفه خود می‌دانیم از هواداران عزیز که در دقیقه 24 تمام بازی‌ها با تشویق کاپیتان فقید پرسپولیس یاد و خاطره‌اش را زنده نگه داشته‌اند، تقدیر و تشکر کنیم. ما هم سعی می‌کنیم اتفاقات جشن قهرمانی و مراسم اهدای مدال و آنچه که بر هانی و ما گذشت را از یاد ببریم. قطعاً روح هادی عزیزمان هم با صعود آسیایی پرسپولیس شاد خواهد شد و خالصانه دعا می‌کنیم پرسپولیس با دست پر به تهران بازگردد.

هواداران عزیز و با معرفت، به خاطر شادی روح هادی عزیزمان این اتفاق را فراموش کنید و یکدل، یکرنگ و متحد و با تمام وجود کاری کنیم که پرسپولیس در آستانه بازی با الهلال در نهایت آرامش و روحیه به مصاف حریفان برود و ان‌شاءلله پس از برد مقابل الهلال در سایه لطف الهی و حمایت صد هزار هوادار الوحده را هم شکست داده و صعودی شیرین را در کنار هم جشن بگیرید.
 


حسن دوستوندی
|
-
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
0
0
سلام درود بر شرف خانواده نوروزی درود بر روح کاپیتان فقید و درود بر هانی نوروزی .... این را بدانید که قلب 40میلیون هوادار در کنار شماست
ناشناس
|
-
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
0
0
ای بابا مگه اینا کی هستن که ایقد دارید گنش میکنید ؟ هانی هم مثل میلیونها بچه یتیم که پدر خود را از دست داده است . بزارید این بچه به زندگیش برسه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *