تیراندازی مردی به همسرش با کلت کمری در مرکز مشاوره/ اختلاس در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی

14:41 - 01 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۱۰۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
از مهمترین رویدادهای قضایی طی هفته گذشته می‌توان گردهمايی روسای كل دادگستری و دادستان‌های سراسر كشور با حضور ریاست قوه قضائیه، ابراز تاسف آیت الله آملی لاریجانی از همنوایی برخی افراد با دشمن در راستای حمله به قوه قضائیه، تیراندازی مردی به همسرش با کلت کمری در مرکز مشاوره و اختلاس در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی به اشاره کرد.
تیراندازی مردی به همسرش در مرکز مشاوره طلاقبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حقوق و قضا طی هفته‌ گذشته با اخبار تازه و داغی از جمله گردهمايی روسای كل دادگستری و دادستان‌های سراسر كشور با حضور ریاست قوه قضائیه، ابراز تاسف آیت الله آملی لاریجانی از همنوایی برخی افراد با دشمن در راستای حمله به قوه قضائیه، تیراندازی مردی به همسرش با کلت کمری در مرکز مشاوره و اختلاس در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی و ... همراه بود.

اجازه ندهید عده‌ای آرای مردم را تصاحب کرده و یا فتنه‌گری کنند

آيت الله آملی لاريجاني رئيس قوه قضاييه در گردهمايی روسای كل دادگستری و دادستان‌های سراسر كشور گفت: روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها با همکاری نیروی انتظامی و امنیتی نگذارند عده‌ای بخواهند آرای مردم را تصاحب کرده یا فتنه گری و اغتشاش کنند.

رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: دشمن در دشمنی خود ثابت قدم است و رسانه های بیگانه نیز بسیار افزون شده و دشمنان خارجی میلیاردها سرمایه برای تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه می کنند. در انتخابات هم ممکن است هوس کنند ضربه‌ای به نظام وارد کنند؛ لذا همه باید آماده باشیم؛ هم مسئولین و هم مردم که هیچ فضا و جایی برای این چنین شیطنت‌هایی باقی نگذارند.

برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید

همنوایی برخی در داخل با دشمنان در حمله به قوه قضاییه موجب تاسف است

آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به افزایش هجمه‌ها به دستگاه قضایی تصریح کرد: چند سالی است که قوه قضاییه به شدت مواجه با هجمه های دشمن و متاسفانه برخی افراد در داخل است. البته ما به توصیه حضرت امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام وقتی می‌بینیم که دستگاه قضایی با هجمه های زیادی از سوی دشمن مواجه می‌شود، می فهمیم که مسیر را درست طی کرده و در برخورد با مفاسدکار خود را درست انجام داده ایم.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: منتهی آنچه باعث تاسف است، همنوایی بلکه هماهنگی بعضی افراد در داخل با این قبیل حملات دشمن است.


برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید

تیراندازی مردی به همسرش با کلت کمری در مرکز مشاوره 

سلطانی معاون دادستان عمومی و انقلاب استان مرکزی در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی ، از وقوع یک تیراندازی در دفتر مشاوه خانواده خبر داد و گفت: با مراجعه زن و شوهری به مرکز مشاوره اراک به منظور  حل اختلافات خانوادگی؛ مشاجره بین این دو نفر بالا گرفته و در نهایت مرد اقدام به تیراندازی به سمت همسر خود کرده و متواری شد.

برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید


اختلاس در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از کشف اختلاس در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی و بازگشت 286 میلیون تومان به بیت المال خبر داد.


برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید








ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *