از واریز اولین یارانه سال 96 تا وارد کردن شماره شبا در سامانه سهام عدالت / زعفران افغان رقیب طلای سرخ ایرانی شد

13:27 - 01 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۰۹۴۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
اقتصاد درهفته گذشته شاهد رویدادهایی چون برگزاری دهمین نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه ، نمایشگاه خودروی شانگهای، بازگشایی سامانه سهام عدالت برای وارد کردن شماره شبا و واریز اولین یارانه نقدی سال 96 بوده است.
به گزارش خبرنگارگروه اقتصاد ، اقتصاد درهفته جاری شاهد خبرهای متفاوتی در بخش‌هایی چون بورس ، بانک، بیمه، صنعت و اقتصاد کلان بوده است.
 
در اوایل هفته دهمین نمایشگاه بورس، بانک ، بیمه با  حضور وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی ، وزیر امور خارجه ، رئیس سازمان بورس و رئیس کل بیمه مرکزی آغاز به کار کرد و این نمایشگاه در 29 فروردین به کار خود خاتمه داد.
 
در هفته گذشته حداقل حقوق کارمندان دولت تعیین شد.
 
بعلاوه در هفته جاری شاهد آغاز به کار نمایشگاه خودروی شانگهای چین با رونمایی از برند‌های مختلف خودرو بوده‌ایم.
 
 
 این درحالی است که در اواسط هفته جاری فرودگاه‌های تهران به مناسبت روزارتش 4 ساعت تعطیل بود.
 
در هفته‌ای که گذشت سامانه سهام عدالت برای وارد کردن شماره شبا بازگشایی شد تا از این طریق مشمولین بتوانند شماره حساب خود را ارائه و در موعد مقرر سود سهام عدالت دریافت کنند.
 
 
گفتنی است در روز چهارشنبه اخیر سامانه بانک داده‌های اقتصادی و مالی با حضور وزیر اقتصاد در وزارت امور اقتصاد ودارایی رونمایی شد.
 
در این میان خبر رئیس سازمان بورس از رشد چشمگیر اوراق اسلامی در سال گذشته و توصیه ی رئیس کمیته فقهی بازار سرمایه مبنی بر توسعه ابزارهای مالی با موازین شرعی از جمله نکات مهم به شمار می‌آید.
 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *