رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اشک‌ها و لبخندها در جشن قهرمانی پرسپولیس

10:31 - 31 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۷۲۹
مراسم اهدای جام قهرمانی شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور دیروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد اما این شادی قهرمانی با حواشی روبه رو شد که عده ای رنجور و آزرده خاطر شدند.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، مراسم اهدای جام قهرمانی شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، علی پروین، حبیب کاشانی مدیر عامل پیشین این تیم، احمدرضا عابدزاده، رضا شاهرودی و دیگر بازیکنان پیشکسوت پرسپولیس برگزار شد. پرسپولیس حالا با 10 قهرمانی در تاریخ فوتبال کشور پر افتخارترین تیم فوتبال ایران به شمار می آید.
 
پرسپولیس 
 
اما جشن قهرمانی پرسپولیس که دیروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد البته که خالی از حواشی نبود. یکی از این حواشی که عده ای را رنجور کرد این بود که پسر هانی نوروزی می خواست در جشن قهرمانی تیم حضور پیدا کند اما مسئولان اجازه ورود وی به جشن بازیکنان را ندادند تا جشن پرسپولیسی ها با اشکهای هانی نوروزی همراه شود.
 
از این رو مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد شدید از مسئولان سازمان لیگ درباره ممانعت از حضور هانی نوروزی در جشن قهرمانی پرسپولیس گفت که همه به خانواده هادی نوروزی قول داده‌ایم که جام را به آنها اهدا کنیم اما متأسفانه اجازه این کار را ندادند. این جشن نسبت به جشن هایی که در سال های گذشته برگزار می شد، بهتر بود اما متاسفانه قولی که دو سال است همه به خانواده نوروزی داده بودیم، انجام نشد.
 
پرسپولیس
 
 پسر هادی نوروزی در کنار عادل فردوسی پور
 
همچنین اسدالله یکتا، بازیگر و محمد سلوکی مجری تلویزیون هم با انتشار پستی در اینستاگرام خود از ممانعت حضور پسر هادی نوروزی در جشن قهرمانی ابراز ناراحتی کردند ....
 
اسدالله یکتا: اِنّ اليَتيمَ اِذا بَكي اِهتَزَّ لِبُكائِهِ عَرشُ الرَّحمنِ! وقتي يتيم گريه مي‌كند عرش خداي رحمن به لرزه درمي‌آيد! (لئالي الأخبار، ج ۳، ص ۱۸۱)

پرسپولیس
 
محمد سلوکی: تبریک اشکبار
 
پرسپولیس
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *