روزهای بهتر در بستر خانواده رقم می‌خورد/ آزیتا حاجیان و کوروش تهامی روی آنتن می‌روند+عکس

14:00 - 01 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۰۴۴۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
سریال تلویزیونی "روزهای بهتر" با حضور هنرمندانی همچون آزیتا حاجیان و کوروش تهامی داستان‌هایی را در بستر خانواده به تصویر می‌کشد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ،‌ شبکه یک سیما پس از پایان پخش فصل اول سریال تلویزیونی "پرستاران" ، اقدام به پخش سریال "روزهای بهتر" کرد.

"روزهای بهتر" یک سریال اپیزودیک است که از 6 داستان تشکیل شده و هر کدام از این داستان‌ها در 5 قسمت تولید می‌شود و به طور کلی مجموعه‌ای 30 قسمتی را برای این اثر تلویزیونی فراهم می‌آورند.

سریال روزهای بهتر

نخستین فصل از سریال "روزهای بهتر" ، در فضای شمال ایران تصویربرداری شده و داستان خانواده‌ای را به تصویر می کشد که فرزند بزرگ خود را از دست داده بود اما با این حال اعضای خانواده برای داشتن یک زندگی بهتر همواره تلاش می‌کردند.

هم اکنون فصل دوم این سریال تلویزیونی روی آنتن است و با توجه به تفاوت این داستان با فصل نخست "روزهای بهتر" ،‌ نوعی کشش در مخاطب ایجاد می‌شود تا هر چه بیشتر به تماشای این سریال شبانه علاقمند شود.

سریال روزهای بهتر

قرار گرفتن این سریال در جدول پخش شبکه یک در فاصله زمانی پخش فصل اول و دوم سریال "پرستاران" با عث می‌شود بیننده‌های تلویزیون اثری متنوع با سریال قبلی را در شب‌های بهار از این شبکه تماشا کنند و این اتفاق برای ایجاد تنوع در ذائقه نمایشی مخاطب ،‌ بسیارلازم است.

همچنین با توجه به اینکه محور اصلی سریال "روزهای بهتر" در تمامی قسمت‌ها،‌ بر اصل خانواده بنا شده است ، بستری مناسب را فراهم می‌کند تا تمامی اعضای خانواده بتوانند با یکدیگر به تماشای این اثر تلویزیونی بنشینند.

سریال روزهای بهتر

داشتن فیلمنامه منسجم در هر یک از داستان‌ها ، چگونگی کارگردانی ،‌استفاده از بازیگران حرفه ای و روند شخصیت پردازی باعث شده تا سریال "روزهای بهتر" در دومین هفته از پخش خود به مجموعه‌ای از بیننده‌های ثابت دست پیدا کند که این موضوع ، یک اتفاق ویژه برای این سریال تلویزیونی به شمار می‌رود.

سریال روزهای بهتر

در سریال تلویزیونی "روزهای بهتر" هنرمندانی همچون آزیتا حاجیان،‌ رحیم نوروزی،‌ امیر دلاوری،‌ الیکا عبدالرزاقی، مریم سعادت،‌ پرویز فلاحی پور،‌ مریم خدارحمی،‌ محمد نوری،‌ مجید پتکی،‌ میلاد حسین پور، کوروش تهامی، کاظم هژیرآزاد، نگین معتضدی، مریم مقدم،‌ غلامرضا اصانلو و علی اصغر طبسی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مخاطبان تلویزیون می‌توانند سریال "روزهای بهتر" را هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما تماشا کنند.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *