تکذیب اجرای آثار مایکل جکسون در تالار وحدت

12:22 - 30 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۴۳۹
دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار تکذیبیه‌ای، اجرای آثاری از یک خواننده آمریکایی را در تالار وحدت تکذیب کرد.
تالار وحدتبه گزارش گروه فضای مجازی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در پی انتشار خبری در برخی رسانه‌ها مبنی بر اجرای آثار خواننده آمریکایی، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این خبر را اساسا دروغ و برای شفاف سازی اذهان عمومی و دوری از حاشیه‌سازی‌های احتمالی تکذیبیه‌ای را صادر کرد.

در متن تکذیبیه این دفتر چنین آمده است:
 
گروه موسیقی لهستانی دونفره «پارتیزانت» قرار است در تاریخ 8 و 9 اردیبهشت ماه سال جاری در تالار وحدت با اجرای آثاری بی‌کلام از موسیقی فیلم‌های کلاسیک سینمای جهان و بدون اجرای هیچ اثری از آثار خواننده آمریکایی نامبرده در متن خبر منتشر شده در برخی خبرگزاری ها و جراید به روی صحنه برود.
 
در روزهای اخیر شاهد انتشار خبری با تیتر «یاد مایکل جکسون در تالار وحدت زنده می‌شود» و تیترهای مشابه در برخی جراید پیرامون اجرای این گروه بودیم که دفتر موسیقی قویاً ضمن تکذیب این خبر آن را تبلیغاتی و ترفندی برای حاشیه‌سازی و یا جذب مخاطبان به منظور فروش بیشتر بلیط اجرای مزبور دانسته و از رسانه‌ها تقاضا نموده، ضمن رعایت اصول حرفه‌ای خبرنگاری در انعکاس اخبار دقت لازم را به عمل آورده و از ایجاد حاشیه‌های بی مورد در فضای موسیقی کشور خودداری نمایند.

/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *