13 خبر برتر دفاعی میزان در هفته‌ای که گذشت/ از پرواز سوخو و صاعقه در آسمان ایران تا کمک‌رسانی سپاه به سیل‌زدگان شمالغرب کشور

8:37 - 01 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۰۴۲۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
در طول هفته ای که گذشت، خبرهای مهم و اظهارنظرهای حساسی از سوی فرماندهان نظامی کشورمان بیان شد.
پرواز جنگنده های ارتش ایران
-گروه سیاسی: در طول هفته ای که گذشت، خبرهای مهم و اظهارنظرهای حساسی از سوی فرماندهان نظامی کشورمان بیان شد که در ادامه مهمترین این خبرها را می خوانید:

پیکر مطهر سردار جانباز علی اکبر دانشیار جانشین رییس دفتر دبیر شورای عالی امنیت ملی در قبرستان وادی السلام نجف اشرف به خاک سپرده شد. (بیشتر بخوانید)

جدیدترین دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهور کشورمان رونمایی شد. (بیشتر بخوانید)

فرمانده کل سپاه طی حکمی سردار سرتیپ پاسدار «حمید اصلانی» را با حفظ سمت معاونت اجرایی کل سپاه، به ریاست مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منصوب کرد. (بیشتر بخوانید)

خط تولید کیف‌های «خود امدادی» و «دگر امدادی» نیروی زمینی ارتش با حضور فرمانده این نیرو افتتاح شد. (بیشتر بخوانید)

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به تشریح ویژگی‌های آخرین دستاوردهای دفاعی که صبح امروز با حضور رئیس جمهور رونمایی شد، پرداخت. (بیشتر بخوانید)

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور مقتدرانه ایران در آب‌های آزاد جهان، گفت: هیچ شناور بیگانه‌ای از دید پایگاه‌های دریایی ایران پنهان نیست. (بیشتر بخوانید)

وزیردفاع گفت: سیاست‌های تجاوزکارانه آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سبب بی ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا شده است. (بیشتر بخوانید)

سردار رمضان شریف با بیان اینکه همه اقدامات امدادرسانی سپاه در کنار اقداماتی بود که مجموعه های مسئول و مامور اعم از مجموعه های دولتی و خصوصی در مناطق سیل زده انجام دادند، خاطرنشان کرد: بحمدلله برآوردهای اولیه حاکی از این است که به زودی بخش عمده ای از مشکلات اولیه در مناطق سیل زده مرتفع خواهد شد. (بیشتر بخوانید)

طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش از سلاح تک تیرانداز نیمه اتوماتیک کالیبر ۵۰ «حیدر» و جدیدترین محصولات نزاجا رونمایی شد. (بیشتر بخوانید)

دبیر شورای عالی امنیت ملی، استفاده آمریکا از بمب های بزرگ و غیرمتعارف در افغانستان را نامشروع دانست و گفت: بمباران مردم و کشورها هرگز نمی تواند تقویت کننده امنیت ملی این کشور باشد. (بیشتر بخوانید)

سردار پاکپور گفت: سپاه با تمام توان و امکاناتی که در اختیار دارد در کنار سیل زدگان و خانواده های داغدیده خواهد بود. (بیشتر بخوانید)

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: اگر تهدید داعش به ما نزدیک شود پیش از رسیدن به مرزها، آن‌ها را نابود خواهیم برد. (بیشتر بخوانید)

رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با 29 فروردین روز ارتش، با حضور فرماندهان عالی رتبه ارتش و سپاه و رئیس جمهور کشورمان در جوار مرقد ملکوتی امام راحل (ره) برگزار شد. (بیشتر بخوانید)



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *