رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آخرین وضعیت نویسنده برگزیده جایزه جلال آل احمد/زنوزی همچنان در بیهوشی به سر‌ می‌برد

13:00 - 30 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۳۰۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
پسر شاعر انقلاب گفت: وضعیت پدر نسبت به دیروز تغییر چندانی نداشته و به منظور کمک تنفسی همچنان در وضعیت بیهوشی به سر می‌برد.
فرزاد زنوزی جلالی پسر فیروز زنوزی جلالی شاعر انقلابی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، در خصوص آخرین وضعیت جسمانی پدرش گفت: وضعیت پدر نسبت به دیروز تغییر چندانی نداشته و به منظور کمک تنفسی همچنان در وضعیت بیهوشی به سر می‌برد.
 
وی خاطرنشان کرد: این وضعیت و بیهوشی تا زمانی که جسم پدر برای شروع روند درمان آماده باشد ادامه دارد و پس از آن بیهوشی به اتمام می‌رسد.
 
گفتنی است که فیروز زنوزی جلالی به دلیل ابتلا به سرطان، مدتی است که مراحل شیمی درمانی را دنبال می کند اما در روزهای گذشته به علت ضعف جسمانی این مراحل بر روی وی متوقف شده است.
 
پسر زنوزی جلالی پیش از این طی مصاحبه‌ای با میزان از توقف مراحل شیمی درمانی به علت ضعف جسمانی پدرش خبر داده بود. وی اعلام کرد که مراحل بهبود و آمادگی جسمانی برای آغاز دوباره شیمی درمانی پیگیری می‌شود.
 
در همین زمان دیروز خبری مبنی بر به کما رفتن زنوزی جلالی در برخی رسانه‌ها منتشر شد که در گفت و گویی دیگر فرزاد زنوزی این خبر را تکذیب کرد. وی بی هوشی پدرش را تشخیص پزشکان خواند و دلیل این بیهوشی را کمک به شرایط تنفسی اعلام کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *