رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معرفی یک لپ تاپ ارزان + مشخصات

21:49 - 29 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۲۱۳
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
شرکت اوريجين (Origin PC) را با کامپيوترهاي خانگي و لپ‌تاپ‌هاي مخصوص بازي خوبش مي‌شناسيم. اين شرکت اخيرا يک لپ‌تاپ بازي ۹۹۹ دلاري معرفي کرده است که در کنار اين قيمت خوب، سخت‌افزاري به درد بخور را هم در خودش جاي داده است.
به گزارش گروه فضای مجازی، مي‌توان به غير از صفحه نمايش و کارت گرافيک، همه چيز اين لپ‌تاپ از پردازنده‌ي اصلي آن گرفته تا ميزان رم را افزايش داد.

لپ‌تاپ جديد EON15-S شرکت اوريجين از تمام لپ‌تاپ‌هاي اين شرکت ارزان‌تر است. اين لپ‌تاپ يک کارت گرافيک GTX 1050 Ti را در خودش جاي داده.

صفحه‌ي نمايش اين لپ‌تاپ وضوح تصوير ۱۰۸۰p دارد و طبق ادعاي شرکت اوريجين، مي‌توان تا شش ساعت با يک بار شارژ، روي آن بازي کرد.

اين لپ‌تاپ شايد ظاهري بسيار خوب نداشته باشد و چندان هم باريک نباشد، اما با قيمت ۹۹۹ دلاري‌اش، واقعا نمي‌توانيد انتظارات زيادي از آن داشته باشيد.

معرفی یک لپ تاپ ارزان + مشخصات 

سخت‌افزار پايه‌ي EON15-S چندان هم قوي نيست. يک پردازنده‌ي Core i3-7100H در اين لپ‌تاپ قرار گرفته و ميزان حافظه‌ي آن هم ۸ گيگابايت با فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز است. مدل پايه‌ي اين لپ‌تاپ هم‌چنين ۱۲۰ گيگابايت SSD دارد.

مي‌توان به غير از صفحه نمايش و کارت گرافيک، همه چيز اين لپ‌تاپ از پردازنده‌ي اصلي آن گرفته تا ميزان رم را افزايش داد و حتي نوع SSD آن را به M.2 تغيير داد.

شرکت اوريجين سابقه‌اي بسيار خوب در ساخت کامپيوتر دارد و تصور مي‌کنيم که بتوانيم به کيفيت اين لپ‌تاپ ۹۹۹ دلاري اطمينان داشته باشيم.

منبع: دیجی کالا



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *