سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیون در ماه مبارک رمضان/ از پایتخت5 تا ماه عسل+عکس

12:00 - 31 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۱۲۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
در ماه مبارک رمضان امسال سریال‌ها و برنامه‌های مختلفی از جمله "پایتخت 5" و "ماه عسل" روی آنتن شبکه‌های تلویزیونی می‌رود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، با توجه به اینکه امسال روزهای عزاداری 14 و 15 خرداد که به ترتیب برابر با وفات امام خمینی(ره) و قیام تاریخی و خونین 15 خرداد در ماه مبارک رمضان قرار گرفته است،‌ به طور طبیعی در پخش آثار نمایشی نیز باید یک سری موارد در نظر گرفته شود.

با در نظر داشتن مناسبت مهمی که امسال در این ماه مبارک قرار گرفته ، تلویزیون فرصت زیادی برای پرداختن به آثار نمایشی کمدی ندارد و به طور یقین آثاری را برای پخش در این ماه در نظر می‌گیرد که ویژگی های لازم را داشته باشند.

  سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیون در ماه مبارک رمضان/ از پایتخت5 تا ماه عسل+عکس

** سریال "پایتخت 5"

سیروس مقدم به عنوان کارگردان سریال "پایتخت" همراه با گروهش کار تولید سری پنجم این پروژه را آغاز نکرده است و این در حالی است که پیش‌تر 25 فروردین زمان کلیک خوردن این سریال تلویزیونی عنوان شده بود.

سریال پایتخت

بر اساس آنچه اعلام شده بود ، قرار است "پایتخت 5 " گزینه شبکه یک سیما برای پخش در ماه رمضان 1396 باشد.

الهام غفوری تهیه کننده سریال "پایتخت" در واکنش به شایعه هایی که در خصوص توقف پیش تولید این فصل از سریال "پایتخت" مطرح شده،‌ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: من چیزی مبنی بر توقف این پروژه نشنیده‌ام.

وی افزود: گروه ما هم اکنون در مرحله پیش تولید فصل پنجم "پایتخت" قرار داریم.

** سریال "نفس"

سریال تلویزیونی "نفس" که می‌توان از آن به عنوان فصل نخست سریال ارزشمند "ارمغان تاریکی" هم نام برد ، این روزها به پایان تصویربرداری خود نزدیک می‌شود.

سریال نفس

در این سریال ژاله صامتی ، سودابه بیضایی ،‌ مجید سعیدی و هادی حجازی فر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

هادی حجازی فر بازیگر سریال نفس در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: سریال "نفس" برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما آماده می‌شود.

** شبکه 5

شبکه 5 سیما که این روزها چند پروژه را در مرحله تولید و پیش تولید دارد ،‌ چند سریال را در شبکه آماده دارد که در صورت تصمیم گیری نهایی معاونت سیما مبنی بر وجود سریال در جدول پخش این شبکه برای ماه مبارک رمضان ،‌این آثار را پخش می‌کند.

 
سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیون در ماه مبارک رمضان/ از پایتخت5 تا ماه عسل+عکس
 

غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه 5 در گفت وگوبا خبرنگار گروه فرهنگی گفت: تصمیم گیری برای پخش سریال ها در مناسبت هایی مانند ماه رمضان و روزهای نوروزی از سوی معاونت سیما صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: طبیعتا در یکی دو سال گذشته کار تولیدی و مستمر به صورت جدی روی آنتن شبکه 5 نداشتیم اما امیدوارم امسال با توجه به تمهیدات مدیر شبکه و گروه فیلم وسریال ،‌بتوانیم یک آنتن گرم وپر مخاطب داشته باشیم.

** برنامه "ماه عسل"

به طور یقین احسان علیخانی با تمام شدن برنامه "سه ستاره"،‌ این روزها مقدمات ساخت ویژه برنامه خود را برای ماه مبارک رمضان فراهم می‌کند.

سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیون در ماه مبارک رمضان/ از پایتخت5 تا ماه عسل+عکس

با نهایی شدن فعالیت‌های گروه سازنده "ماه عسل" ،‌ جزئیات بیشتری از این برنامه مشخص می‌شود ضمن اینکه مخاطبان هم می‌توانند با خواننده‌های تیتراژهای ابتدایی و پایانی این برنامه آشنا شوند.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *