ضرورت حفظ فضای آرام در انتخابات/مناظره های دانشجویی برگزار می شود

6:11 - 02 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۰۰۹۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معاون فرهنگی دانشگاه علم و صنعت بر ضرورت حفظ آرامش دانشگاه‌ها در فضای انتخاباتی تاکید کرد.
افشین شریعت معاون فرهنگی دانشگاه علم و صنعت در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه با اشاره به برنامه های انتخاباتی در دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت:در حال حاضر برنامه های انتخاباتی آغاز شده است که در قالب جشنواره تریبون آزاد،مناظره و سخنرانی توسط تشکل ها و بسیج برگزار می شود.همچنین سخنرانی هایی درمورد بحث های انتخاباتی هم انجام خواهد شد.

وی افزود: از آنجاکه مناظرات دانشجویی می‌تواند زمینه و بستر مناسبی را برای گفتمان سالم و عقلانی فراهم آورد و به ترویج فرهنگ گفت‌وگو و تبادل‌نظر میان دانشجویان بینجامد از اهمیت بالایی برخوردار است.

شریعت با اشاره به اینکه تبلیغات انتخاباتی و سایر برنامه ها در محیط دانشگاه باید در یک فضای آرام و با نشاط برگزار شود گفت:بهتراست برای حفظ آرامش بیشتر به نظرات و دیدگاه های یکدیگر احترام گذاشته شود و همه دیدگاه ها مطرح شود.

معاون فرهنگی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد:چندروز گذشته جلسه ای با تشکل های دانشجویی در ارتباط با برنامه های انتخاباتی داشته ایم تا بتوانیم فضای همدلی بیشتری را در دانشگاه علم و صنعت ایجاد کنیم.لازم به ذکر است این جلسات در آینده هم برگزار می شود.

شریعت ادامه داد:ماه های آینده، بسیار حساس و سرنوشت ساز است زیرا در انتخابات ریاست جمهوری، سرنوشت اداره کشور مشخص می شود.به همین دلیل است که این انتخابات باید در کمال آرامش، امنیت، سلامت و باشکوه برگزار شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *