پرواز جنگنده های ارتش در حین سخنرانی رئیس جمهور/ چتربازان ارتش بر فراز آسمان به پرواز در آمدند

10:25 - 29 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۹۲۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مراسم رژه روز ارتش صبح امروز با حضور روحانی و همچنین فرماندهان عالی رتبه ارتش و سپاه به همراه وابستگان نظامی سایر کشورها، در جوار مرقد مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

رژه ارتش

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، مراسم رژه روز ارتش صبح امروز (سه شنبه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان و همچنین فرماندهان عالی رتبه ارتش و سپاه به همراه وابستگان نظامی سایر کشورها، در جوار مرقد مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران برگزار شد؛ در ادامه برخی از حواشی و نکات جالب این مراسم را می خوانیم.

یگان رزم نوازان ارتش از ساعت 7 صبح مشغول تمرین سرودهایی شدند که قرار بود در رژه امروز اجرا شود.

مراسم راس ساعت 8:40 صبح آغاز شد.

پس از اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران توسط یگان رزم نوازان ارتش، امیر شاهین تقی خانی سخنگوی ارتش قبل از آغاز رژه به حاضران در مراسم خیر مقدم گفت و پس از آن رئیس جمهور کشورمان سخنرانی خود را آغاز کرد.

ارتش

به هنگام سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین روحانی جنگنده بمب افکنهای سخوی نیروی هوایی ارتش و همچنین بالگردهای هوانیروز ارتش بر فراز مرقد مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی به پرواز در آمدند که مدت زمان این پروازها نزدیک به 10 دقیقه بود.

پس از اتمام سخنرانی رئیس جمهور جانبازان قهرمان ارتش نخستین گروهی بودند که از مقابل جایگاه ویژه مراسم رژه رفتند.

به هنگام رژه یگان های بسیج نیروی دریایی ارتش بیش از 20 چترباز ارتشی بر فراز آسمان به پرواز در آمدند و پس از دقایقی بر روی زمین فرود آمدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *