جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه و عکس با موضوع اعتیاد برگزار می شود

13:16 - 28 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۶۳۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مدیر کل فرهنگی واجتماعی وزارت علوم از برگزاری هفتمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان با موضوع پیشگیری از اعتیاد خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ، فضل الله ایرجی کجوری گفت: هفتمین جشنواره  فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور با موضوع پیشگیری از اعتیاد با همکاری اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، اداره کل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر، در دو دانشگاه سیستان و بلوچستان و دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره کنترل و کاهش سوء مصرف مواد مخدر و روان گردان ها در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور با استفاده از ظرفیت های فیلم کوتاه و عکس دانشجویی است.

مدیر کل فرهنگی واجتماعی وزارت علوم گفت: از محور های برگزاری این جشنواره می توان به بازنمایی نشاط اجتماعی جوانان با استفاده از پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روان گردان ها، بازنمایی جایگاه خانواده در پرهیز از سوء مصرف مواد مخدر و روان گردان ها و بازنمایی نقش هم سالان در پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد.

ایرجی کجوری اظهار داشت: این جشنواره در سطح ملی برنامه ریزی شده که تمام دانشجویان دانشگاه های دولتی، غیرانتفاعی، پیام نور، جامع علمی و کاربردی، آزاد اسلامی، فنی و حرفه ای، فرهنگیان و دانشگاه های دستگاه های مختلف می توانند در این برنامه شرکت کنند.

مدیر کل فرهنگی واجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه آثاربدیع، خلاقانه وایده محوردراولویت انتخاب هستند افزود: محتوای آثاری که بیشتر ناظر بر فضای دانشگاهی باشد در اولویت انتخاب خواهد بود و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در آثار به صورت غیر مستقیم بایستی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ است  و در صورت نیاز تمدید خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *