دعوت روحانی از مردم برای حضور باشکوه و گسترده در جشن ملی دهه فجر

13:13 - 08 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۹۵۹
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس‌جمهور کشورمان در جلسه هیات دولت با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به ملت ایران، ایرانیان را به مشارکت و حضور با شکوه و گسترده در جشن ملی دهه فجر دعوت کرد.

: رییس‌جمهور کشورمان در جلسه هیات دولت با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به ملت ایران، ایرانیان را به مشارکت و حضور با شکوه و گسترده در جشن ملی دهه فجر دعوت کرد.

به گزارش گروه سیاسی ، حجت‎الاسلام حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت اظهارکرد: ملت بزرگ ایران امسال همانند سال‎های گذشته با حضور و مشارکت پرشور و گسترده‎تر خود در جشن‎های دهه مبارک فجر نشان می‎دهند که در برابر فشار دیگران خسته نشده و سر فرود نخواهند آورد و با تلاش کارگزاران نظام و با هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری به راه خود برای توسعه و پیشرفت کشور ادامه خواهند داد.

رییس‎جمهور افزود: در این ایام بیشتر یاد روزهایی هستیم که نهضت و انقلاب اسلامی به شکوفایی رسید و امام عزیز به وطن بازگشتند و مردم با شور و هیجان بیشتری آخرین قدم ها را برای سرنگونی استبداد برداشته و بنای پر برکت و رفیع جمهوری اسلامی را بنیانگذاری کردند.

روحانی در ادامه سخنان خود با تقدیر از اقدامات انجام شده در بخش تحول سلامت ، اظهارکرد: مردم از قبل پیروزی انقلاب اسلامی مشکلات فراوانی در بخش سلامت و درمان داشته و از کمبود متخصص و پزشک رنج می‎بردند و کسی که به بیماری صعب العلاجی مبتلا می‎شد مجبور بود همه دارایی خود را بفروشد و برای درمان به خارج از کشور سفر کند.

رییس‎جمهور اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی چشم‎ها برای شفا از بیماری به دروازه‎های خارجی و مخصوصا غرب دوخته شده بود و خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب گام‎های مهمی در زمینه سلامت و توسعه مراکز پزشکی و همچنین خودکفایی در تولید تجهیزات پزشکی برداشته شده است.

روحانی خاطرنشان کرد: البته مردم همچنان از هزینه‎های سنگین درمانی رنج می‎بردند از این رو دولت یازدهم برای نجات مردم از این معضل، از جمله تصمیماتی که اتخاذ کرده، سرمایه گذاری در بخش سلامت است به نحوی که برخی این دولت را بدرستی ، دولت سلامت نامگذاری کرده‎اند.

رییس‎جمهوری با اشاره به بازدید سرزده‎ای که شب گذشته از یکی از بیمارستان‎های تهران داشته است، اظهارکرد: در این بازدید و عیادت از بیماران، همه بیماران از اقدامات انجام شده ،رضایت داشتند و اقدامات بسیار ارزشمند و بزرگی که در این زمینه انجام شده ، باید ادامه پیدا کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *