رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بارش برف و باران در 13 استان کشور طی چند روز آینده/ پایتخت بارانی می‌شود

13:06 - 08 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۹۵۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش برف و باران در 13 استان کشور طی چند روز آینده خبر داد و گفت: آسمان پایتخت از اواخر امروز بارانی می‌شود.

: کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش برف و باران در 13 استان کشور طی چند روز آینده خبر داد و گفت: آسمان پایتخت از اواخر امروز بارانی می‌شود.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره وضعیت هوا در سه روز آینده اظهار کرد: براساس پیش بینی های صورت گرفته از سوی سازمان هواشناسی طی سه روز آینده شاهد وزش برف و باران در غرب، شمال غرب، دامنه زاگرس مرکزی، دامنه جنوبی البرز و سواحل شمال کشور خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که بارش ها روز جمعه در جنوب غرب، بخش های مرکزی، شمال شرق و شرق کشور گسترش پیدا می کند، افزود: شنبه بارش ها به سواحل جنوبی، شمال شرق، دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه های جنوبی البرز محدود می شود.

گودرزی با بیان این مطلب که امروز و فردا در جنوب غرب کشور همچون خوزستان، بوشهر و هرمزگان در برخی از ساعات غبارآلود است، تصریح کرد: نیمه غربی خلیج فارس پنجشنبه و جمعه نیز مواج خواهد بود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور بارش برف و باران امشب در برخی از استان ها از جمله کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، لرستان و ایلام پیش بینی می شود، این در حالی است که شدت بارش ها در جنوبی شهرهای جنوبی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، غرب کردستان و کرمانشاه گزارش شده است.

گودرزی در ادامه توصیه کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته بارش برف در مسیرهای کوهستانی بهتر است برای تردد در غرب، شمال غرب، جاده های منتهی به رشته کوه البرز و زاگرس رانندگان زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور در خاتمه به درباره پایتخت گفت: آسمان تهران از بعدازظهر امروز ابری بوده به طوری که می توان گفت اواخر وقت امروز شاهد بارش پراکنده خواهیم بود. همچنین آسمان پایتخت روز جمعه شاهد بارش برف و باران است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *