رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برای پخش علمدار در ماه محرم در حال رایزنی هستیم/ ساخت یک مستند داستانی از افراد تأثیر گذار دوره انقلاب

13:00 - 01 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۲۹۹۴۶۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
جامی با اشاره به رایزنی برای پخش سریال "علمدار" در ماه محرم از ساخت یک مستند داستانی از افراد تاثیرگذار دوره انقلاب سخن گفت.
زهرا جامی تهیه کننده سریال تلویزیونی "علمدار" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: متاسفانه سال گذشته به دلیل طولانی شدن مراحل صداگذاری و تصحیح رنگ سریال  "علمدار"، این مجموعه به ماه محرم نرسید.

وی ادامه داد: امسال مشغول یکسری رایزنی ها برای پخش این اثر در ماه محرم هستیم تا ببینیم در نهایت با کدام شبکه قرار داد می‌بندیم.

سریال علمدار

جامی تصریح کرد: امسال با شکبه افق مشغول صحبت کردن هستیم. البته سال گذشته نیز درخواست‌هایی برای پخش این سریال وجود داشت اما به دلیل آماده نبودن اثر، این اتفاق رخ نداد.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: همچنین ما با یکی از شبکه‌های دیگر نیز برای پخش سریال  "علمدار" رایزنی کرده بودیم اما بودجه بسیار کمی را برای خرید آن پیشنهاد دادند و همین موضوع باعث شد کمی دلسرد بشویم چرا که ما به طور شخصی برای ساخت این سریال هزینه زیادی را صرف کرده بودیم.

تهیه کننده سریال تلویزیونی  "علمدار" یادآور شد: با توجه به اینکه تعدادی از هنرجوهای ما در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند، بسیار علاقه داریم تا این اثر پخش شود و در مجموع می‌توان گفت که سریال خوبی شده است.

سریال علمدار

وی همچنین گفت: "علمدار" در 10 قسمت 35 دقیقه ای تولید شده و اگر قرار باشد روی آنتن برود، از شب اول ماه محرم پخش می‌شود.

جامی تصریح کرد: سال گذشته یک ماه پیش از اغاز ماه محرم تصمیم به ساخت سریال  "علمدار " گرفتیم و با وجود تلاش‌های شبانه روزی ، نتوانستیم کار را آماده کنیم.

وی اظهار کرد: هم اکنون درمرحله پیش تولید یک مستند داستانی 90 قسمتی به سر می‌بریم که عنوان آن " خاطره محله ما" است.

سریال علمدار

این تهیه کننده تلویزیون خاطرنشان کرد: این مستند به زندگی افرادی که در دوره انقلاب بسیار فعال بودند و هم اکنون دردستگاه‌های دولتی دارای سمت هستند، می‌پردازد.

گفتنی است سریال تلویزیونی  "علمدار" به کارگردانی شهرزاد سالمی و با بازی هنرمندانی همچون عنایت شفیعی، فلور نظری، میرطاهر مظلومی، اکبر کریمی مبارکه و گلناز خالصی با موضوع شهدای مدافع حرم برای پخش در ماه محرم تولید شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *