امضا تفاهم نامه همکاری بانک تجارت با شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس

16:08 - 27 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۳۹۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
تفاهم نامه همکاری بین مرکز علمی کاربردی بانک تجارت و شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس امضا شد.
به گزارش گروه اقتصاد ، تفاهم نامه همکاری بین مرکز علمی کاربردی بانک تجارت و شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس امضا شد.

 در این تفاهم نامه که در دو حوزه آموزش و مشاوره و تحقیقات عصر امروز در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه به امضا رسید،زمینه های همکاری تحقیقاتی،تالیف و ترجمه کتابهای تخصصی بانکداری بیمه،بورس و حقوق بانکی مورد تایید و موافقت طرفین قرار گرفت.

ياشار فروهر مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در این مراسم گفت: هر دو طرف ظرفیت های زیادی برای آموزش و تحقیقات دارند که می توانند با استفاده از آن ها به ارتقای سطح علمی، انتقال تجربیات و اطلاعات في مابین به فرهنگ سازی در صنعت مالی کشور کمک کنند که این امر می تواند به افزایش شفافیت اطلاعاتی و علمی سرمایه گذاران کمک فراوانی نماید.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که این تفاهم نامه در عرض یکسال آینده به قرارداد اجرایی تبدیل شود.

بیتا شایگانی،رئیس مرکز علمی و کاربردی بانک تجارت و عضو هیئت علمی این مرکز گفت: این مرکز از سال 91 با هدف پوشش دادن به آموزش های عالی کاربردی در حوزه علوم پولی و بانکی و مالی در رشته های تخصصی بانکی، بورس بیمه،حسابداری و حقوق بانکی کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: این مرکز 6 دوره جذب دانشجوی کاردانی و کارشناسی داشته است.همچنین این مرکز برای اولین بار در ایران رشته سرمایه گذاری مالی در مقطع کارشناسی ارشد به آموزش عالی کشور معرفی کرده است.

وی در خصوص مفاد این تفاهم نامه نیز گفت:در این تفاهم نامه آموزش های کاربردی متناسب با نیازهای روز و همچنین همکاری های مختلف در حوزه پژوهشی اعم از انجام تحقیقات،برگزاری سمینارها و نشریات خواهد بود.

به گفته وی در قالب این تفاهم نامه می توان افراد را برای کار و فعالیت در سیستم پولی و مالی کشور متناسب با نیازهای روز ايران و همگام با علوم مالی دنیا مورد آموزش هدفمند قرار داد تا بتوانند حضور موفق تری در بازارهای مالی داشته باشند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *