فرودگاه‌های پایتخت در روز ارتش ۴ ساعت تعطیل می شود

15:17 - 27 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۳۴۸
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها گفت: همزمان با روز ارتش و اجرای مانور هوایی نیروهای مسلح در روز ۲۹ فروردین، پروازهای باری و مسافری در ۳ فرودگاه امام‌خمینی(ره)، مهرآباد و پیام از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح انجام نمی‌شود.
به گزارش گروه اقتصاد به نقل از روابط‌‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ سعید اکبری اظهار کرد: به‌منظور حفظ ایمنی پروازهای شرکت کننده در رزمایش و دیگر پروازها، بنا به پیشنهاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه‌های داخل TMA فرودگاه مهرآباد(شامل فرودگاه‌های مهرآباد، امام‌خمینی(ره) و پیام) به‌جز پروازهای شرکت‌کننده در رزمایش از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ روز ۲۹ فروردین بر روی سایر پروازها بسته اعلام شد.
 
وی افزود: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی طی یک ماه گذشته به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شد که در این ساعات پروازهای مسافری و باری انجام نمی‌شود.
 
معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها تصریح کرد: همچنین همه ایرلاین‌های داخلی و خارجی از این موضوع مطلع هستند و باید این برنامه را به اطلاع مسافران خود رسانده و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم کنند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشند.
 
مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن 199 و برای پروازهای فرودگاه امام‌خمینی(ره) با شماره تلفن 09633 تماس بگیرند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *