اعتراض مردم جاسک به پهلوگیری کشتی های صیادی چینی در ساحل این منطقه

11:46 - 27 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۱۴۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی گفت: با کشتی های چینی قرارداد بسته شده که به ساحل جاسک نیایند ولی آنهاخلف وعده می کنند و فرماندار جاسک هم در تماس تلفنی با من مدام از شکایت مردم از کناره گیری این کشتیها در بندر جاسک گلایه می کند.
ذولقدر
حجت الاسلام سیدمصطفی ذوالقدر، نماينده مردم ميناب و جاسک درباره تذکر کتبی اش به وزیر کشاورزی درباره لزوم برخورد با کشتی های صیادی چینی که به سواحل جاسک تجاوز کرده و باعث نابودی نسل ماهیان و سایر آبزیان شده اند،‌ در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی اظهار داشت: متاسفانه این کشتیها در بندر جاسک ضربه های غیر قابل جبرانی به ماهی‌های بومی این منطقه می زنند و تمام ماهیها را جارو می کنند.

وی اضافه کرد: با کشتی های چینی قرارداد بسته شده که به ساحل جاسک نیایند ولی آنهاخلف وعده می کنند و فرماندار جاسک هم در تماس تلفنی با من مدام از شکایت مردم از کناره گیری این کشتیها در بندر جاسک گلایه می کند.

ذوالقدر خاطر نشان کرد: این کشتیها وقتی به ساحل می آیند هم همه ماهیها را صید می کنند و نسل ماهی را از بین می برند و آنها طبق قرارداد فقط باید در دریا ماهیهای ریزی که وجود دارد را صید کنند نه اینکه به ساحل برای صید بیایند.

برچسب ها: ماهی جاسک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *