رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

با مهمان امشب دورهمی آشنا شوید/ پدرام کریمی از اجرا تا بازیگری/ چگونگی آشنایی آقای مجری با همسرش

20:00 - 26 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۸۹۴۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
پدرام کریمی مجری مشهور تلویزیون در کارنامه خود تجربه‌های مختلفی از جمله اجرا و بازیگری را داشته است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، پدرام کریمی مجری جوان تلویزیون با اجرای برنامه های بسیاری توانست شهرت به دست بیاورد که مهم ترین آن‌ها برنامه "امروزی‌ها" بود.

پدرام کریمی در 29 تیر سال 1359 متولد شد.

این مجری درباره چگونگی حضورش در مسیر اجرا گفته است: سال ۷۶ با برادرم وارد رادیو شدی  آن زمان رادیو جوان تازه تاسیس شده بود به عنوان نویسنده وارد این وادی شدم و خیلی از دوستانی که الان در زمینه اجرا حضور دارند از هم دوره هایمان در سال ۷۶ بودند. کم کم شرایطی پیش آمد که قطعات نمایشی را بازی هم می کردم و علاقمندی ام به این کار بیشتر شد
 
پدرام کریمی

این روند در رادیو ایران، رادیو تهران و… هم ادامه داشت تا سال ۸۸ که توسط برنامه صبح عالی بخیر به دعوت رضا امیراحمدی و بعد از دادن تست، به عنوان مجری کارشناس در گروه اجتماعی شبکه یک به تلویزیون آمدم و بعد از یک سال پیشنهاد شد که به عنوان مجری اجرا کنم.

پدرام کریمی با یاسمن شاه حسینی طراح گریم ازدواج کرده است که همسرش درباره چگونگی آشنایی شان می گوید: من با هماهنگی سید جواد هاشمی برای دیدن دوستم شهرزاد کمال زاده به پشت صحنه دارا و ندار رفتم و در آنجا پدرام را دیدم که داشت برای یک پلان که قرار بود بازی کند گریم می شد، او را در آینه گریم دیدم.
 
پدرام کریمی

آن تصویر تا دو سال و نیم در ذهنم ماند تا موقع فیلمبرداری خنده بازار که خودم مجری گریم آن بودم، در آنجا پدرام را دوباره دیدم و حسی مرا مدام مجبور به کنجکاوی درباره او می کرد. از یکی از دوستانم پرسیدم ایشان بازیگر هستند؟ او گفت نه او از نویسندگان است که قرار است خودش یک پلان بازی داشته باشد.
 
تا متوجه شدم یکی از نویسندگان کار هستند دل را به دریا زدم و رفتم به او آشناییت قبلی دادم که شما را در پروژه دارا و ندار دیده ام.

او علاوه بر اجرا، تاکنون در زمینه آثار نمایشی نیز در حد چند سکانس حضور داشته است.

پدرام کریمی

بخش مهمی از اجراهای کریمی در مدت های اخیر، به صحبت او با خواننده ها در برنامه های عصرگاهی اش باز می گردد که مسیر موفقیت آمیزی را در این زمینه طی کرده است.

امشب پدرام کریمی میهمان برنامه تلویزیونی "دورهمی" است و مهران مدیری با او درباره زندگی شخصی و حرفه ای اش به گفت و گو می پردازد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *