تنها بازمانده حادثه گلپایگان به دار مجازات آویخته شد

8:24 - 08 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۸۸۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تنها بازمانده حادثه گلپایگان در ملاء عام و در شهرستان گلپایگان به دار مجازات آویخته شد.
: رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تنها بازمانده حادثه گلپایگان در ملاء عام و در شهرستان گلپایگان به دار مجازات آویخته شد.

احمد خسروی وفا در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی میزان اظهار کرد: عامل حادثه گلپایگان  امروز صبح با حضور مسئولان قضایی و انتظامی استان در محل حادثه به دار مجازات آویخته شد تا درس عبرتی برای سایران باشد.

وی تصریح کرد: دستگاه قضا در برخورد با اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت هیچ گونه اغماض و ترحمی ندارد و با این گونه افراد با شدت و قاطعانه برخورد قانونی و قضایی می‌کند.

خسروی وفا خاطر نشان کرد: سارقان مسلحی که در ۶ دی ماه امسال با نیروهای انتظامی در شهرستان گلپایگان درگیر شدند که در این درگیری سه نفر از ماموران نیروی انتظامی به شهادت می‌رسند و دوفرد عادی و یک نفر از اشرار نیز کشته می‌شوند.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که انجام شد به سرعت پرونده از دادسرا وارد دادگاه انقلاب شده و در دادگاه انقلاب به اتهام محاربه و افساد فی الارض حکم اعدام وی صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه اشرار، برهم زنندگان نظم و امنیت و هنجارشکنان هیچ گونه امنیتی برای اجرای اعمال مجرمانه خود ندارند، گفت: دستگاه قضایی تعارفی با کسی ندارد و هر کس بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند مجازات خواهد شد.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *