رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یکی از مدیران شهرداری زابل در رابطه با پرونده اختلاس احضار شد

11:42 - 26 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۸۷۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده اختلاس در شهرداری زابل گفت: یکی از مدیران شهرداری زابل در این رابطه احضار شد.
موحدی راد دادستان زاهدان
حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی ، با اشاره به پرونده اختلاس در شهرداری زابل گفت: یکی از مدیران شهرداری زابل در این پرونده احضار شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان هفته گذشته به گفته بود، برای تکمیل پرونده نیازمند کارشناسی هستیم و احتمال افزایش متهمان به اختلاس در پرونده شهرداری زابل به بیشتر از این 2 نفر وجود دارد بنابراین تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

به گزارش ، 12 اسفند ماه سال گذشته خبر دستگیری دو نفر در شهرداری زابل به اتهام اختلاس منتشرشد خبرها حاکی از این بود که یک کارمند شهرداری زابل و یک فرد با شغل آزاد در رابطه با پرونده اختلاس بازداشت شدند.

فردی که شغل آزاد داشته در خیابان افرادی را که دنبال پروانه بودند شناسایی و به کارمند شهرداری مورد نظر ارجاع می داده است.

کارمند شهرداری بازداشت شده بعد از دریافت وجوهی به صورت غیرقانونی برای این افراد پروانه صادر و پرونده ها را نیز به منظور از بین بردن سابقه به نحوی معدوم می کرد.

طبق گفته دادستان عمومی و انقلاب زاهدان به خبرنگار ما، مبلغ تقریبی اختلاس 200میلیون تومان است اما برای اطلاع از میزان دقیق آن نیازمند کارشناسی هستیم و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه د ارد و اگر در جریان تحقیقات نیاز به احضار و یا دستگیری افراد دیگری باشد حتما تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *