جواد خیابانی از آموزش و پرورش تا اجرا در تلویزیون/ مجری محبوبی که خبر فوت مادرش را در استادیوم شنید +عکس

20:00 - 25 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۸۵۶۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
جواد خیابانی مجری محبوب برنامه های ورزشی تلویزیون، خبر فوت مادرش را در استادیوم شنید.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جواد خیابانی مجری محبوب برنامه‌های ورزشی بخش زیادی از شهرت خود را به دلیل اطلاعاتی که از زندگی شخصی ورزشکاران به ویژه فوتبالیست ها به مخاطبان تلویزیون ارائه می‌دهد، به دست آورد.

خیابانی هنگام گزارش فوتبال، اطلاعات کاملی را درباره هر یک از بازیکنان ارائه می‌دهد به گونه‌ای که اگر بیننده درباره آن فرد اطلاعاتی نداشته باشد، به خوبی می تواند درباره روند فعالیت‌های او آگاهی به دست آورد.

جواد خیابانی

جواد خیابانی در سال 1345 در کرج متولد شد و تحصیلات خود را در رشته مهندسی مواد با گرایش ریخته گری ادامه داد.

این مجری برنامه های ورزشی در سال 1361 وارد دانشگاه رجایی تهران شد که در آن زمان به عنوان دانشکده تربیت دبیر فنی تهران فعالیت می‌‌کرد.

او 4 سال پس از این تاریخ، از این دانشکده فارغ التحصیل شده و بلافاصله به عنوان دبیر فنی در وزارت آموزش و پرورش استخدام شد .

جواد خیابانی

خیابانی 24 سال قبل در آزمون جذب گزارشگر ورزشی در تلویزیون شرکت کرد و به عنوان نفر اول انتخاب شد.

سبک اجرای جواد خیابانی نسبت به سایر مجری های ورزشی تفاوت دارد و همین موضوع باعث شده او به یک مجری متفاوت و در عین حال دوست داشتنی نزد مخاطبان تلویزیون تبدیل شود.

یکی از اتفاق‌های قابل توجهی که در مسیر زندگی شخصی و حرفه ای خیابانی رخ داد و به طور یقین یکی از بزرگترین اتفاق‌های غم انگیز زندگی او را تشکیل می‌دهد، فوت مادر او در زمانی است که او مشغول گزارش کردن یک مسابقه فوتبال بود.

خیابانی با وجود گذشت چند سال از این اتفاق تلخ، زمانی که در فصل سوم برنامه "خنداونه" حضور پیدا کرد و با رامبد جوان به گفت و گو نشست، وقتی صحبت از حادثه فوت مادرش به میان آمد، اشک در چشمانش حلقه بست و آن روز تلخ و غم انگیز دوباره برایش تداعی شد.

جواد خیابانی

جواد خیابانی امشب میهمان برنامه "دورهمی" است و مهران مدیری با او به گفت و گو درباره زندگی شخصی و حرفه ای اس می‌پردازد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *