تازه ترین وضعیت ترافیکی جاده ها /ترافیک در مسیر شهرهای شمالی/اسامی محورهای دارای محدودیت

10:14 - 06 تير 1396
کد خبر: ۲۹۸۴۶۳
نظر به تعطیلات عید سعید فطر و و نزدیکی آن به تعطیلات آخر هفته، بسیاری از افراد را به سفر ترغیب کرده که همین امر موجب بروز ترافیک پر حجم در برخی از جاده های کشور شده است.
به گزارش گروه جامعه ، نظر به تعطیلات عید سعید فطر و و نزدیکی آن به تعطیلات آخر هفته، بسیاری از افراد را به سفر ترغیب کرده که همین امر موجب بروز ترافیک پر حجم در برخی از جاده های کشور شده است. تازه ترین وضعیت ترافیکی را جاده ها را در این خبر مشاهده می کنید.
 
 
وضعیت جوی و ترافیکی ساعت 13:00
۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۱
برابر آخرين گزارش های دريافتی تا اين لحظه:   
 
ترافيک  :      مسيرجنوب به شمال محور هراز (محدوده گزنک - نيمه سنگين)     مسيرجنوب به شمال محور کرج- چالوس (از ابتدای محور تا کيلومتر 7- سنگين و طول محور-پر حجم وروان)
 
محورهای مسدود:      محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان.     محور استهبان-نی ریز در استان فارس.     محور فرعی رودبار-کهنوج-قلعه گنج در جنوب استان کرمان.
وضعیت جوی و ترافیکی ساعت 11:00 روز سه شنبه
۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۱:۲۹
سایت پلیس راهور اعلام کرد: برابر آخرين گزارش های دريافتی تا اين لحظه:    
 
  ترافيک  :      مسيرجنوب به شمال محور هراز (محدوده های آب اسک ,رينه ,گزنک,شنگلده و تونل وانا - پرحجم وروان)     مسيرجنوب به شمال محور کرج- چالوس (از ابتدای محور تا کيلومتر 5 - سنگين و از سد کرج تا تونل کندوان و پل زنگوله -پر حجم وروان)    
 
 سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.  
 
محورهای مسدود:      محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان.     محور استهبان-نی ریز در استان فارس.     محور فرعی رودبار-کهنوج-قلعه گنج در جنوب استان کرمان.
اسامی محورهای دارای محدوديت
۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۴۱
آزادراه قم به تهران از تاریخ 29/01/96 الی 20/06/96 محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.5 روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , چهارشنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 17:00 و روزهای سه شنبه از ساعت 08:00 الی 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
 
محور کرج-چالوس از تاریخ 01/02/96 الی 20/06/96 محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا 75  روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 17:00 و روزهای چهار شنبه از ساعت 08:00 الی 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
 
آزادراه رشت-قزوین از تاریخ 16/02/96 الی 20/06/96 روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 18:00 و روزهای چهار شنبه از ساعت 08:00 الی 14:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
 
آزادراه قم به تهران از تاریخ 16/02/96 الی 31/05/96 محدوده کیلومتر صفر تا 30 حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , چهارشنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 18:00 و روزهای سه شنبه و پنج شنبه  از ساعت 08:00 الی 14:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

محور بوئین زهرا-اشتهارد حدفاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد-ماهدشت حدفاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت-کیانشهر از کیلومتر صفر تا 45  - از تاریخ 16/03/96 الی 20/06/96 روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 07:00 الی 17:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
 
محور دیزین-شمشک کیلومتر صفر الی 21 از تاریخ 96/03/27 الی 96/08/30 روزهای شنبه,یکشنبه,دوشنبه,سه شنبه هر هفته از ساعت 07:00 الی 18:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه,به علت انجام عملیات راهسازی مسدود می گردد.
مسافران بازگشت خود را به جمعه موکول نکنند
۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۵
رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به حجم بالای سفر به استان های شمالی از مسافران خواست بازگشت خود را روز جمعه موکول نکنند و افزود: در روزهای اخیر حجم تردد به سمت استان هاي شمالي بسيار زياد بوده است. مسافران بازگشت خود را به جمعه موكول نكرده و در هفته آينده برای بازگشت برنامه ريزی كنند.
 
وی با پیش بینی ترافیک در مسیرهای برگشت گفت: مسافران استان هاي شمالي اگر جمعه بازگردند قطعا با كندي حركت و توقف هاي طولاني در محورهاي چالوس، هراز و فيروزكوه مواجه مي شوند.
تازه ترین وضعیت ترافیکی جاده ها
۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۱
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: در مسیر کرج به چالوس از ابتدای ورودی محور تا کیلومتر 3، شاهد ترافیک سنگین هستیم و در طول محور، ترافیک پرحجم و روان است.در محور هراز، مسیر جنوب به شمال از محدوده پلور تا گزنک با ترافیک نیمه سنگین روبرو هستیم و در طول مسیر ترافیک پرحجم و روان است.

وی همچنین گفت: در دو مسیر محور قدیم کرج به قزوین نیز در محدوده آبیک تا قزوین شاهد ترافیک پرحجم و روان هستیم.

 براساس اعلام پلیس راهور ساير محورهای مواصلاتي كشور از جوی آرام و ترافيكی روان برخوردار است.
 
 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *