تدوین منشور دانشجویی برای ساماندهی به مباحث فرهنگی

14:23 - 07 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۸۴۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران از تدوین منشور دانشجویی برای ساماندهی به مباحث فرهنگی و رفع مشکلات موجود در این زمینه در بزرگ‌ترین نهاد آموزش عالی در ایران خبر داد.

: دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران از تدوین منشور دانشجویی برای ساماندهی به مباحث فرهنگی و رفع مشکلات موجود در این زمینه در بزرگ‌ترین نهاد آموزش عالی در ایران خبر داد.

مصطفی میرآخوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، با اشاره به ضعف های موجود در زمینه حجاب و عفات در برخی از مراکز آموزش عالی کشور اظهار کرد: به لحاظ فرهنگ پوشش دانشگاه تهران نیز با مشکلاتی مواجه است، به طور مثال مباحث عفاف و حجاب آنگونه که باید در این دانشگاه پی‌گیری نمی شود.

وی در ادامه تصریح کرد: براین اساس تدابیری در این زمینه اندیشیده شده است که در غالب منشور دانشجویی به آن پرداخته می شود. امیدواریم با توجه به این منشور مشکلات مربوط به حوزه مباحث فرهنگی حل و فصل شود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران تاکید کرد: واقعیت این است که به لحاط علمی یک دانشجو در طی 4 سالی که در مراکز آموزش عالی حضور دارد باید در کنار شدن علمی در مقوله فرهنگی هم در طی این مدت پیشرفت داشته باشد.

میرآخوری با بیان این مطلب که هنوز در مسائل سیاسی نیز جو دانشگاه با مشکلاتی روبرو است، اذعان کرد: این در حالی است که با وجود گذشت بیش از یکسال و نیم از آغاز به کار دولت هنوز برخی از افراد سعی دارند با طرح برخی مباحث در این زمنیه آشفتگی هایی در جو این دانشگاه ایجاد کنند. حتی برخی از برنامه هایی که در فهرست اجرا قرار می گیرد توسط آنها لغو می شود که این امر مشکلاتی را به وجود می آورد.

وی در خاتمه تصریح کرد: بخش زیادی از این مشکلات به مشخص نبودن رئیس دانشگاه بعد از ماه ها اداره شدن با سرپرست باز می گردد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *