برگزاری سی و هفتمین جلسه شورای عالی جوانان تا پایان بهمن

13:04 - 07 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۸۲۱
خبرگزاری میزان: مدیرکل دفتر هماهنگی ساماندهی امور جوانان کشور از تشکیل سی و هفتمین جلسه شورای عالی جوانان تا پایان ماه جاری خبر داد.

: مدیرکل دفتر هماهنگی ساماندهی امور جوانان کشور از تشکیل سی و هفتمین جلسه شورای عالی جوانان تا پایان ماه جاری خبر داد.

جعفر سطوتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره وضعیت شورای عالی جوانان اظهار کرد: این شورا چند مسئولیت دارد که همگی مربوط به حوزه جوانان و حیطه مسائل مربوط به آنها می شود.  دبیر شورای عالی جوانان در وزارت ورزش و جوانان مستقر است و تدابیر لازم در زمینه مقدمات برای برگزاری جلسات از سوی وی اتخاذ می شود. جلساتی که با حضور رئیس جمهور و معاون اول وی برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: شورای عالی جوانان از سال 1371 تاسیس شده و در برخی از دوره ها فعال و در مواقعی هم ضعیف عمل کرده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی ساماندهی امور جوانان کشور با بیان این مطلب که در سال 84 در طول 6 ماه این شورا پنج بار تشکیل جلسه داد و این بازه زمانی یکی از دوره های فعال این شورا بود، اظهار کرد: امیدوارم به زودی بتوانیم با برنامه ریزی هایی به موقع این شورا را مانند گذشته فعال‌ کنیم.
سطوتی اذعان کرد: در حال تامین محتوای برای شورای عالی جوانان هستیم و قصد داریم با حضور رئیس جمهور و جمعی از وزیران مهم ترین مشکلات و دغدغه های جوانان را در این شورا مطرح و بررسی کنیم.

وی تاکید کرد: وقتی اعضای شورا فعال باشد به طور قطع می‌توانیم به اهداف مورد نظر در حوزه جوانان دست یابیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی ساماندهی امور جوانان کشور در خاتمه گفت: در کمیسیون تخصصی با حضور کارگروه ها و کارشناسان طرح هایی را آماده و بررسی کرده این تا در شورای عالی جوانان ارائه شود. براین اساس می توان گفت تا پایان بهمن سی و هفتمین جلسه شورای عالی جوانان برگزار خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *