20 فرماندار استان عوض شدند/ زمان سفر رییس‌جمهور به کرمان مشخص نیست

12:19 - 07 بهمن 1393
کد خبر: ۲۹۷۹۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: استاندار کرمان گفت: درمجموع از 23 فرماندار این استان در دولت یازدهم 20 نفر تغییر، یک نفر تصویب و 2 فرماندار جابه جا شدند.

: استاندار کرمان گفت: درمجموع از 23 فرماندار این استان در دولت یازدهم 20 نفر تغییر، یک نفر تصویب و 2 فرماندار جابه جا شدند.

علیرضا رزم حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه در وزارت کشور در پاسخ به سوال خبرنگار میزان درباره سفر رییس جمهور به استان کرمان، اظهار کرد: با توجه به اینکه شخص رییس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید طی دو سال گذشته سفرهای متعددی را به استان های سراسر کشور داشته است ما هم منتظر هستیم تا رییس جمهور به استان کرمان سفر کند.

وی تصریح کرد: هنوز درباره سفر رییس جمهور به استان کرمان دستور به استانداری ابلاغ نشده است اما به طور حتم در صورت انجام سفر ما به بهترین شکل ممکن پذیرای دولت خواهیم بود.

استاندار کرمان درباره روند انتخاب فرمانداران با توجه به خط و مشی دولت تدبیر و امید در این استان گفت: با توجه به نظر شخص رییس جمهور و وزیر کشور ما در استان کرمان در انتخاب فرمانداران مبنا بر این قرار دادیم که از همه سلایق سیاسی استفاده کنیم.

رزم حسینی تاکید کرد: طبق خط و مشی دولت تدبیر و امید از 23 فرماندار استان کرمان یک نفر در سمت خود باقی ماند و دو فرماندار جابه جا و 20 نفر دیگر تغییر پیدا کردند.

وی تاکید کرد: ما درصدد هستیم به بهترین شکل ممکن درباره تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید در استان کرمان وارد عمل شویم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *